Fandom

Spryciula

1525stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze17 Share

Artykuł
Dragon icon.png Spryciula
Astrid's Terrible Terror.png
Podstawowe informacje
Imię Spryciula
Gatunek Straszliwiec Straszliwy
Płeć samica
Treser Astrid Hofferson
Status żyje
Pozostałe informacje
Debiut Na szarym końcu

Spryciula (ang. Sneaky) - smoczyca, przedstawicielka gatunku Straszliwiec Straszliwy, wytresowana przez Astrid Hofferson, w odcinku Na szarym końcu.

Wygląd

Smoczyca ta, rozmiarem i budową ciała nie różni się od pozostałych przedstawicieli swojego gatunku. Jej skóra ma turkusową barwę, zaś podbrzusze zwierzęcia jest białe. Posiada również fioletowo-zielone skrzydła oraz kolce na grzebiecie, pysku i ogonie.

Charakter

Spryciula jest niewątpliwie mądra, posłuszna i spokojna, w przeciwieństwie na przykład do Bóla. Bez problemu przyswaja i wykonuje komendy swojego tresera, dobrze sprawuje się także podczas walki.

Umiejętności

Jak każdy Straszliwiec, Spryciula celnie strzela kulami ognia. Na konkursie trenowania Straszliwców zaprezentowała zdolność bezgłośnego latania i poruszania się. Jest także niezwykle sprytna i właśnie od tej umiejętności wzięło się jej imię.

Historia

Jeźdźcy smoków

Spryciula pojawia się wyłącznie w odcinku Na szarym końcu wraz z sześcioma innymi Straszliwcami przeznaczonymi do wytresowania przez młodzież. Zostaje wybrana przez Astrid i przez nią wytresowana. Dzięki niej potrafi bezszelestnie się poruszać i przechytrzyć wrogów. Obok Ostrostrzała była najlepiej oswojonym smoczkiem. W dalszej części odcinka Spryciula pomaga w walce z Łupieżcami, którzy porwali Sztukamięs. W trakcie odbijania smoczycy siada na głowie Albrechta Perfidnego i zmusza Bestiala do uderzenia go w głowę mieczem.

W grach

Rise of Berk

Sneaky

Sneaky-RoB.png

Sneaky-RoB.png

Spryciula Egg.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ unikatowy legendarny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność zakup
specjalna okazja
Główne siedlisko zależy od promocji
Czas poszukiwania jaja zależy od promocji
Czas wyklucia 12 godzin
Cena RoB-runa.png 180
Opis z gry
Try to keep an eye on this stealthy Terrible Terror trained by Astrid. If you don't see it anywhere, it's probably sitting on top of your head.
Tłumaczenie
Postaraj się mieć na oku tego sprytnego Straszliwca Straszliwego wytresowanego przez Astrid. Jeśli nigdzie go nie widzisz to pewnie siedzi na czubku twojej głowy.

Relacje

Astrid

Spryciula jest niewątpliwie przywiązana do Astrid i posłuszna swojej treserce. Jednak nie są ze sobą związane do tego stopnia, by smoczyca później towarzyszyła Astrid, ponieważ więcej nie pojawia się w filmach i serialu.

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki