FANDOM

Sparks i Spew (brak polskiego tłumaczenia) - tytaniczny smok będący przedstawicielem gatunku Zębiróg Zamkogłowy. Pojawia się w krótkiej historyjce obrazkowej opublikowanej m.in. na Facebooku oraz Tumblrze pod tytułem To Tame a Titan!.

Wygląd

Sparks i Spew ubarwieniem przypomina Jota i Wyma - tak jak smok bliźniaków, ten Zębiróg ma zielone łuski z kremowym podbrzuszem, kolce zaś są bordowe.

Historia

Smok ten zagrażał zniszczeniem wyspie Berk, ponieważ jego dwie głowy nie mogły podjąć jednomyślnej decyzji, co pożreć: górskie owce czy ryby. Niefortunnie Berk znalazło się na drodze smoka. Historia zaznacza fakt, że tytaniczne Zębirogi mogą przejawiać większe problemy z osiągnięciem porozumienia pomiędzy obiema głowami, które stają się bardziej od siebie niezależne.

Problem rozwiązują bliźniaki Mieczyk i Szpadka. Z łuski tytanicznego Zębiroga tworzą monetę i grawerują na jej jednej stronie symbol fali, na drugiej zaś płomieni. Sparks i Spew zdaje się rozumieć zamysł, polegający na tym, że w razie nieporozumień smok musi po prostu rzucić monetą i przystanąć na wersję, którą pokaże. Zabierają ze sobą, opuszczając Berk. 

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier