Fandom

Smosiołki

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Smosiołki ^^.png
Smosiołki (ang. Dronkeys) - stado małych smoko-osiołków, dzieci Smoczycy. Pierwotnie pojawiają się w innej produkcji studia DreamWorks pod tytułem Shrek, a w serii pojawiają się w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk jako "pamiątka" po wizycie Smoczycy w lutym 2015 roku.

Wygląd

Smosiołki, jak wskazuje ich nazwa, są krzyżówką smoka oraz osła. Tułów oraz głowa mają szarą barwę i są charakterystyczne dla osła, zaś skrzydła, ogon oraz szpikulce na ogonie są elementami smoczymi i mają różowo-fioletowy kolor.

Rise of Berk

Smosiołki były dostępne w przedsprzedaży w dniach 29.06 - 02.07.2015. To może wskazywać, iż będą one jeszcze dostępne w grze w późniejszych terminach.

Dronkeys

Smosiołki transparentne tło.png

Smosiołki transparentne tło.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ Unikatowy
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność przedsprzedaż
Główne siedlisko nie dotyczy
Czas poszukiwania jaja nie dotyczy
Czas wyklucia ?
Cena RoB-runa.png 8 500
Opis z gry
There's nothing else like there half-dragon, hals-donkeys from Far Far Away! While the Dronkeys are trying their best to stay out of trouble, Berk's Viking are trying their best not to stare.
Tłumaczenie
Nic nie zastąpi pół-smoków, pół-osiołków z Zasiedmiogórogrodu! Podczas gdy Smosiołki usiłują trzymać się z dala od tarapatów, wikingowie z Berk robią wszystko, by się nie gapić!

Galeria

Inne Wiki

Losowa wiki