Fandom

Smocza armia

1529stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Share

Smocza armia
Image 4.JPG
Informacje
Przywódca Drago Krwawdoń
Oszołomostrach Drago
Liczebność prawdopodobnie kilka tysięcy
Pojawienie się Jak wytresować smoka 2
Kto panuje nad Alfą, panuje nad wszystkimi!

Drago Krwawdoń, Jak wytresować smoka 2

Smocza armia (ang. Drago's dragon army) - armia, którą zbierał Drago Krwawdoń, w pełni kompletna w filmie Jak wytresować smoka 2.

Panowanie nad smokami

Smoki łapane przez Drago Krwawdonia są przez niego niewolone i zmuszane do walki przeciwko ludziom i innym smokom. Słudzy Drago wykuwają dla nich zbroje, chroniące je przed atakami i pociskami.

Armia liczyła prawdopodobnie kilka tysięcy smoków. Pierwszym schwytanym i zniewolonym przez Drago zwierzęciem był Oszołomostrach, będący wówczas jeszcze małym pisklęciem. Smok ten był Alfą i posiadał umiejętność rozkazywania innym, dzięki czemu Drago z łatwością zmusił je do posłuszeństwa. 

Panując nad Alfą, Drago panuje nad wszystkimi smokami. Machając swoją laską i wydając agresywne wrzaski, przywołuje i wydaje rozkazy Oszołomostrachowi, który dzięki swojej zdolności nakłania smoki do swojej woli, której żaden (prócz innego Alfy) nie jest w stanie się oprzeć.

Smoki

Newdragonl.png
Do armii, prócz Oszołomostracha, należą głównie smoki średniej wielkości, o masywnych cielskach i grubych pancerzach. Najwięcej jest w niej przedstawicieli gatunku Thunderclaw, podobnego do Ostrykła.

Historia

Jak wytresować smoka 2

Zniewolone przez szaleńca smoki po raz pierwszy zaatakowały podczas jednego ze spotkań wodzów, podczas którego do sali wtargnął Drago Krwawdoń, żądający od wodzów dołączenia do niego i poddania się jego woli. Wyśmiany przez starszyznę, wyszedł i okrył się peleryną, lecz po chwili do sali wkroczyły opancerzone smoki, ziejące ogniem, które w ciągu chwili zniszczyły ją i zabiły wszystkich, prócz Stoicka.

Czkawka po raz pierwszy dowiedział się o armii, trafiwszy do zniszczonego przez Oszołomostracha Valki fortu. Eret mówi mu, że łapie smoki dla armii Drago, a zaniepokojony chłopak przekazuje wieści ojcu. Stoick zarządza zamknięcie wyspy Berk i przygotowuje się do wojny z szaleńcem.

Do pierwszego starcia ze smoczą armią dochodzi pod Smoczym Sanktuarium, niedługo po tym, jak Czkawka i Stoick odnaleźli Valkę. Smoki zniewolone przez Drago starły się z wolnymi smokami z Sanktuarium, walczącymi w obronie ostatniego bezpiecznego schronienia. Prawdopodobnie to one miały przewagę liczebną, jednak nad wszystkimi zapanował Oszołomostrach, zmuszając do zaatakowania Berk. Drago wyznał wtedy, że chce uwolnić ludzi od smoków. Powiedział, że potrzebuje smoków, by pozbyć się innych, latających gadów lub ludzi, którzy sprzeciwiają się jego woli.

Podczas walki Szczerbatka z Oszołomostrachem w obronie wyspy, wszystkie smoki, będące wcześniej pod rozkazami wielkiego potwora, zostały wezwane przez Nocną Furię i stanęły po jej stronie. Co ciekawe, w scenie tej nie widzimy opancerzonych smoków, chociaż pod koniec filmu Valka zdejmuje z nich metalowe zbroje i oddaje do kuźni.

Inne Wiki

Losowa wiki