Fandom

Smidvarg

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij

Dragon icon.png Smidvarg
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 2015-06-25 224425.jpg
Podstawowe informacje
Imię Smidvarg
Tytuły alfa
Gatunek Nocny Koszmar
Płeć samiec
Status żyje
Lokalizacja Koniec Świata
Pozostałe informacje
Debiut Pod osłoną nocy

Smidvarg lub Alfa Nocnych Koszmarów - przywódca stada smoków z gatunku Nocny Koszmar, pojawiający się w Jeźdźcy smoków: Na końcu świata.

Imię

Dość nietypowe imię temu smokowi wymyślił Mieczyk. To właśnie bliźniaki wpadły na to, że stado Nocnych Koszmarów jest prowadzone przez przywódcę, bez którego stają się nieszkodliwe. Imię Smidvarg przyjęło się wśród pozostałych jeźdźców.

Wygląd

Smok ten osiąga niewielkie rozmiary, choć jest nieznacznie większy od innych członków stada. Jego skóra ma kremowy, nie zaś ciemny, kolor. Służy to temu, aby alfa wyróżniał się spośród innych smoków w stadzie i był widoczny dla wszystkich jego członków.

Funkcja

Night Terror Gallery 33 wm.png

Smidvarg na czele stada

Smok ten stoi na czele stada Nocnych Koszmarów. To on jest odpowiedzialny za przyjmowanie określonego kształtu przez stado, a bez niego staje się ono zupełnie bezbronne i niesamodzielne.

Historia

Na końcu świata

Smok debiutuje w odcinku Pod osłoną nocy, kiedy to jeźdźcy odkrywają wyspę Koniec Świata i postanawiają założyć na niej swoją siedzibę. W nocy Mieczyk budzi się i odkrywa stado Koszmarów, przekazując pozostałym, że po wyspie grasuje wielki potwór. Przez długi czas nie potrafi udowodnić swojego znaleziska, lecz w końcu wszyscy widzą stado smoków, skutecznie udających większe bestie.
Smidvarg w sieci.png

Smidvarg złapany w sieć

Chcąc unieszkodliwić stado smoków, bliźniaki łapią jego przywódcę, białego alfę. Po wylądowaniu jeźdźcy dokładnie oglądają smoka, szamoczącego się w sieci, a rodzeństwo nazywa go Smidvargiem.

Jednak gdy zapada wieczór, stado Zmiennoskrzydłych przypuszcza atak na wioskę jeźdźców, a także na Koszmary. Małe smoczki nie są jednak w stanie skutecznie się obronić, ponieważ nie mają przywódcy. Młodzież wypuszcza więc Snidvarga z sieci i znów kompletna grupa formuje kształt dużej bestii i przegania Zmiennoskrzydłe.

Od tej pory Nocne Koszmary zaprzyjaźniają się z jeźdźcami smoków i często towarzyszą im podczas codziennych czynności. Także Smidvarg często odwiedza młodych treserów.

W grach

Rise of Berk

Smok pojawia się w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk, gdzie jest dostępny poprzez wymianę kolekcji podczas specjalnych okazji:

  • 16-20.07.2015 
Smidvarg

Alfa terror rise.png

Smidvarg jajo.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ limitowana okazja
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalna okazja
Główne siedlisko nie dotyczy
Czas poszukiwania jaja nie dotyczy
Czas wyklucia ?
Cena RoB-runa.png 5 000
Opis z gry
This Alpha protects Outpost Island. He is very helpful when trying to keep the Night Terrors in line during training.
Tłumaczenie
Ten alfa chroni wyspy Końca Świata. Jest bardzo pomocny w utrzymywaniu dyscypliny wśród Nocnych Koszmarów podczas tresowania.

Zobacz też:

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki