FANDOM

Artykuł
Slithersong (brak polskiego tłumaczenia) - gatunek smoka pojawiający się w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk i School of dragons. Należy do tajemniczej klasy.

Według wyżej wymienionej gry, Slithersong jest osobnym gatunkiem smoka, zaś Śmiercipieśń jego przedstawicielem.

Wygląd

Smok z wyglądu jest uderzająco podobny do Śmiercipieśnia. Jednak w przeciwieństwie do niego posiada znacznie mniejsze skrzydła. Jego skóra jest koloru niebieskiego, krawędzie skrzydeł są ciemnobrązowe, na każdym z nich posiada również plamę tego samego koloru. Brązowe są również łapy, brzuch, ogon oraz dolna część pyska smoka.

Niewielka głowa ma wydłużony kształt, wyposażona jest w małe kolce na górze, dwa długie, żłobione rogi oraz róg nosowy, jak u prawie każdego gatunku. Zęby są dość długie i ostre.

Wzdłuż grzbietu zwierzęcia ciągną się bardzo długie i ostre szpikulce. Długi ogon zakończony jest średniej wielkości niebieskim wachlarzem. Podobne wachlarze znajdują się po bokach głowy - rozłożone, mają kształt trójkąta. Prawdopodobnie służą wychwytywaniu bodźców dźwiękowych z otoczenia.

Po wytresowaniu smoka do tytanicznego rozmiaru, zmienia on barwę na żółto-pomarańczowo-niebieską. Tułów, łapy, ogon, dolna część pyska, rogi, krawędzie skrzydeł, a także wachlarze po bokach głowy są niebieskie. Wachlarze na ogonie i skrzydła są żółto-pomarańczowe. Dodatkowo na skrzydłach widać przebłyski koloru różowego, znajdują się na nich również niebieskie plamy.

Po przemianie dolna szczęka zwierzęcia jest znacznie większa od górnej. Również zęby smoka stają się dużo większe. Zamiast dwóch wachlarzy po bokach głowy ma ich aż cztery.

Moce i umiejętności

Polowanie

Smok ten jest bardzo niebezpieczny i posiada wyrafinowaną metodę ataku. Najpierw wabi swoją ofiarę za pomocą melodii, po czym ogłusza ją swoim okrutnym uderzeniem.

Ogień

Smok miota czerwonymi, dymiącymi kulami. Ogień ten został pokazany w School of Dragons. Prawdopodobnie dym z eksplozji tej kuli paraliżuje lub powoduje śmierć.

Słabości

Symbol Osobny artykuł: Słabości smoków

Jaja

Jajo smoka pojawia się w grach School of Dragons i Rise of Berk. Posiada ono owalny kształt. Jest niebieskie ze złotymi wzorami na skorupie. Jajo jest półprzeźroczyste, w jego wnętrzu widoczna jest ciemnoniebieska kula, która prawdopodobnie jest zarodkiem jeszcze niewyklutego pisklęcia.

W grach

Rise of Berk

School of Dragons

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki