Fandom

Slithersong

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze38 Udostępnij

Tajemnicza klasa box.png Slithersong
Sli.PNG
Informacje podstawowe
Klasa Tajemnicza klasa
Tresura tak
Wygląd
Barwa niebiesko-brązowa
Główne cechy trójkątne skrzydła, wachlarze na głowie, długie kolce na grzbiecie
Statystyki

Slithersong (brak polskiego tłumaczenia)- gatunek smoka pojawiający się w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk i School of dragons. Należy do Tajemniczej klasy. Najprawdopodobniej jest bardzo, blisko spokrewniony ze Śmiercipieśniem, jednak został w grze inaczej nazwany i minimalnie inaczej wygląda.

Wygląd

Smok z wyglądu jest uderzająco podobny do Śmiercipieśnia. Jednak w przeciwieństwie do niego posiada znacznie mniejsze skrzydła. Jego skóra jest koloru niebieskiego, krawędzie skrzydeł są ciemnobrązowe, na każdym z nich posiada również plamę tego samego koloru. Brązowe są również łapy, brzuch, ogon oraz dolna część pyska smoka.

Niewielka głowa ma wydłużony kształt, wyposażona jest w małe kolce na górze, dwa długie, żłobione rogi oraz róg nosowy, jak u prawie każdego gatunku. Zęby są dość długie i ostre.

Wzdłuż grzbietu zwierzęcia ciągną się bardzo długie i ostre szpikulce. Długi ogon zakończony jest średniej wielkości niebieskim wachlarzem. Podobne wachlarze znajdują się po bokach głowy - rozłożone, mają kształt trójkąta. Prawdopodobnie służą wychwytywaniu bodźców dźwiękowych z otoczenia.

Po wytresowaniu smoka do tytanicznego rozmiaru, zmienia on barwę na żółto-pomarańczowo-niebieską. Tułów, łapy, ogon, dolna część pyska, rogi, krawędzie skrzydeł, a także wachlarze po bokach głowy są niebieskie. Wachlarze na ogonie i skrzydła są żółto-pomarańczowe. Dodatkowo na skrzydłach widać przebłyski koloru różowego, znajdują się na nich również niebieskie plamy.

Po przemianie dolna szczęka zwierzęcia jest znacznie większa od górnej. Również zęby smoka stają się dużo większe. Zamiast dwóch wachlarzy po bokach głowy ma ich aż cztery.

Moce i umiejętności

Smok ten jest bardzo niebezpieczny i posiada wyrafinowaną metodę ataku. Najpierw wabi swoją ofiarę za pomocą melodii, po czym ogłusza ją swoim okrutnym uderzeniem.

Słabości

Symbol.png Osobny artykuł: Słabości smoków

Jaja

Jajo smoka pojawia się w grach School of Dragons i Rise of Berk. Posiada ono owalny kształt. Jest niebieskie ze złotymi wzorami na skorupie. Jajo jest półprzeźroczyste, w jego wnętrzu widoczna jest ciemnoniebieska kula, która prawdopodobnie jest zarodkiem jeszcze niewyklutego pisklęcia.

W grach

Rise of Berk

Slithersong

Sli.PNG

Slithersong titan.png

SliJ.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ rzadki
Poziom Szczerbatka 79
Dostępność zawsze
Główne siedlisko Bog of the Loud Whisper
Czas poszukiwania jaja 24h
Czas wyklucia 120h
Cena RoB-runa.png 2 750
Opis z gry
This dragon will lure you in with it's enchanting melody, then immobilize you with a ferocious strike.
Tłumaczenie
Smok ten zwabi cię swoją inspirującą melodią, wówczas ogłuszy cię swoim okrutnym uderzeniem.

School of Dragons

Slithersong

Slithersong-SoD.png

BabySltrS.gif

Slithersong-Egg.png

Sod-gra.png
Cena Diamenty.png 750
Czas wyklucia 12h
Szybkość 9.2
Zwrotność 5.0
Góra-dół 5.3
Przyspieszenie 5.5
Siła ognia 5.9
Liczba splunięć 8

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Inne GobsuckerStingerNiezidentyfikowane gatunki smoków
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki

Inne Wiki

Losowa wiki