Fandom

Sliquifier

1525stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze45 Share

Artykuł
Wodna klasa box.png Sliquifier
Sliquifier - NBG.png
Informacje podstawowe
Klasa wodna klasa
Tresura tak
Sposób tresury nieznany
Wygląd
Barwa turkusowo-fioletowa
Główne cechy duże skrzydła
płetwa na ogonie
pręciki pod szczęką
Statystyki

Sliquifier (brak polskiego tłumaczenia) - gatunek smoka pojawiający się wyłącznie w grach DreamWorks Dragons: Rise of Berk oraz School of Dragons, możliwie też w Księdze smoków.

Wygląd

Smok wyglądem przypomina Wrzeńca lub Tide Glidera. Jego skóra jest koloru morsko-turkusowego. Ma podłużne, opływowe ciało, ogon zakończony płaską płetwą służącą jako ster i napęd pod wodą oraz ozdobne szpikulce na grzbiecie, kształtem przypominające fale. Fioletowej barwy skrzydła tego smoka są rozłożyste pozwalają smokowi latać oraz zwinniej poruszać się w wodzie.

Zachowanie

Smoki z tego gatunku są bardzo lojalne i godne zaufania, są również spokojne i niezwykle łagodne. Jeździec Sliquifier'a mógłby bez obaw usiąść w pysku swojego wierzchowca, bowiem ten nawet nie próbowałby go skrzywdzić.

Moce i umiejętności

Ogień

Według chociażby gry School of Dragons Sliquifier zieje mgłopodobnym ogniem o morskim odcieniu. Ze względu na wygląd może mieć te same właściwości, co mgła Marazmora.

Szybkość

Smok ten jest najszybszym smokiem ze swojej klasy. Jest to zapewne zasługa opływowości swojego ciała, rozłożystym skrzydłom oraz szerokiej płetwie ogonowej służącej Sliquifierowi jako ster i napęd w głębinach. Dzięki tym wszystkim cechom jest sprawnym morskim myśliwym, a i sam może szybko uciec potencjalnemu zagrożeniu.

Słabości

Symbol.png Osobny artykuł: Słabości smoków

Etapy rozwoju

  • Jajo
  • Pisklę
  • Dorosły osobnik
  • Tytan

Jajo

Jajo smoka pojawia się jedynie w grze Rise of Berk oraz School of Dragons. Posiada ono okrągły kształt i turkusową barwę, a w jego wnętrzu znajduje się coś co przypomina "pręciki". W drugiej grze zaś jest ono, jak prawie każde jajo, owalne o turkusowej barwie z fioletowymi plamami.

Pisklę

Świeżo wykluty Sliquifier nie rożni się anatomią od dorosłego osobnika. Jedynie głowa jest nieproporcjonalnie większa. Poza tym cechą różniącą pisklę jest brak charakterystycznych dla gatunku pręcików pod szczęką.

Tytan

Tytan wyróżnia się od dorosłego Sliquifiera głównie - i tylko - barwą. Z turkusu łuski smoka zmieniają barwę na mocno żółtą, wręcz złotą. Skrzydła oraz płetwa na ogonie zyskują natomiast niebieski odcień wymieszany z zielonymi znaczeniami, podobnie jak pręciki.

Pojawienie się

Sliquifier prawdopodobnie pojawia się w tle w krótkometrażówce Księga smoków. W serialu czy filmie natomiast nie występuje (a przynajmniej nie został dokładniej opisany).

W grach

Rise of Berk

Sliquifier

Sliquifier - NBG.png

Sliquifier Titan - NBG.png

Sliquifier Egg.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ rzadki
Poziom Szczerbatka 32
Dostępność zawsze
Główne siedlisko The Long Beach
Czas poszukiwania jaja 6 godzin
Czas wyklucia 1 dzień 2 godziny
Cena RoB-runa.png 1000
Opis z gry
This supersonic swimmer is among the fastest in the Tidal Class. So loyal and trustworthy, it may even let a rider sit in its mouth... without eating him.
Tłumaczenie
Ten superszybki pływak jest najszybszym w Klasie Wodnej. Tak lojalny i godny zaufania, mógłby nawet pozwolić jeźdźcowi siedzieć w jego pysku... bez jedzenia go.

School of Dragons

Sliquifier

Silgusss.png

BabySlqy.gif

Jajosilgusia.png

Sod-gra.png
Cena Diamenty.png 750
Czas wyklucia 12
Szybkość 7.5
Zwrotność 1.3
Góra-dół 5
Przyspieszenie 6.5
Siła ognia 6.6
Liczba splunięć 4

Smok został dodany 10 lipca 2015 roku. Posiada animacje Szczerbatka i Wrzeńca (ruszanie szyją i głową). Kupić go można za 750 gemów, a wykluwanie trwa 12 godzin.

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Inne GobsuckerStingerNiezidentyfikowane gatunki smoków
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki

Inne Wiki

Losowa wiki