Fandom

Sleuther

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Dragon icon.png Sleuther
Sleuther.png
Podstawowe informacje
Imię Sleuther
Gatunek Triple Stryke
Płeć samiec
Przyjaciele Szczerbatek
Czkawka
Wrogowie Łowcy Smoków
Status żyje
Lokalizacja Koniec Świata
Pozostałe informacje
Debiut Stryke Out

Sleuther (brak polskiego tłumaczenia) - smok, przedstawiciel gatunku Triple Stryke, pojawiający się w serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, w odcinku Stryke Out oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk. Imię nadał mu Mieczyk.

Wygląd

Jest to średniej wielkości smok podobny do skorpiona. Posiada dość duże skrzydła, dwie pary łap oraz trzy ogony zakończone kolcami jadowymi. Smok może je łączyć w jeden ogon. Jego łuski są koloru ciemno-brązowego z żółtymi elementami. Ma intensywnie czerwone oczy z czarnymi, pionowymi źrenicami, wokół których widoczne są wąskie, żółte obwódki.

Charakter

Smok na początku jest bardzo agresywny. Podczas walki ze Szczerbatkiem dąży do tego, aby go zabić. Jednak gdy Szczerbatek wygrywa i daruje mu życie, Sleuther okazuje mu wdzięczność i zmienia swoje nastawienie do niego, Czkawki i innych smoków oraz jeźdźców. Po uwolnieniu z areny smok jest bardzo przyjazny. Jeźdźcy rozważają nawet zabranie go na Koniec Świata, jednak ten ostatecznie wybiera wolność.

Historia

TS 11.png

Walczący na arenie Szczerbatek i Sleuther

Smok występuje w odcinku Stryke Out. Gdy Czkawka i Szczerbatek trafiają na walki smoków, Szczerbatek jest zmuszony walczyć z innymi smokami. Po pierwszej wygranej walce ze Zbiczatrzasłem, prowadzący walki smoków przedstawia widzom najlepszego smoka, jakiego posiadają. Okazuje się nim Triple Stryke. Podczas walki Sleuther za wszelką cenę chce zabić Szczerbatka i przez jakiś czas utrzymuje przewagę nad Nocną Furią. Mimo wszystko to Szczerbatek wygrywa, jednak daruje życie swojemu przeciwnikowi, widząc na jego pysku oznaki poddania się. Smok odwdzięcza mu się, gdy Łowcy Smoków próbują złapać Szczerbatka. Wspólnie wyrywają się z ich rąk.

Uwolniony sleuther.png

Uwolniony Sleuther

Gdy Jeźdźcy zamierzają opuścić arenę i chcą uwolnić smoka, Triple Stryke jest niezdecydowany, bo jak stwierdził Śledzik, był on przetrzymywany w niewoli zbyt długo i nie wie, co znaczy być wolnym. W końcu, z pomocą Szczerbatka, który pokazuje mu, jak wzlecieć w powietrze, smok decyduje się odlecieć z areny. Podczas lotu powrotnego Mieczyk nadaje smoku imię. Sleuther wyraża swoją radość z wolności, na przemian zwijając się w kłębek i rozwijając się, a także wystawiając język, co z chęcią naśladuje Szczerbatek. Podąża za Jeźdźcami na Koniec Świata, jednak potem już nie był tam widziany, zaś według gry Rise of Berk, smok zamieszkał wraz z innymi dzikimi smokami na wyspie.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Slasher

Slasher rise of berk.png

Slasher rise of berk.png

Slasher Egg.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ unikatowy
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalna okazja
Główne siedlisko zależy od promocji
Czas poszukiwania jaja zależy od promocji
Czas wyklucia 5 godzin 50 minut
Cena RoB-runa.png 3 750
Opis z gry
After Hiccup rescued this Triple Stryke from hunters, it settled amongst the wild Dragons on Dragon's Edge.
Tłumaczenie
Odkąd Czkawka uwolnił tego Triple Stryke'a z rąk Łowców Smoków, zamieszkał wraz z dzikimi smokami na Końcu Świata.

Ciekawostki

  • Smok nosi inne imię w serialu (Sleuther) i inne w grze Rise of Berk (Slasher).

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki