Fandom

Skrzynia

1531stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Hicc toy 1.JPG

Otwarta skrzynia z góry

Skrzynia rodzaj opakowania, zazwyczaj drewnianego jest przedmiotem używanym przez wikingów do przechowywania różnych rzeczy.

Budowa i zastosowanie

Są wykonane z drewna i okute żelaznymi częściami dla ochrony lub z wyrytymi wzorami dla ozdoby. Najczęściej zamykane są na klucz. Również widuje się wokół dziurki od klucza symbol wioski lub wyspy. W przypadku skrzyń z wyspy Berk są na nich jej symbole w kształcie smoka.

Najczęściej drewniane przedmioty są małe i używane do przechowania małych rzeczy np: noża, zapisków lub małej książki. Większych skrzyń można również użyć do przenoszenia małych smoków. W taki sposób skrzyni użył Śledzik przenosząc Straszliwce Straszliwe.

School of Dragons

Skrzynie występują również w School of Dragons, jako pojawiające się w losowych miejscach w dowolnej lokacji "prezenty", które można otworzyć za pośrednictwem Monet lub Gemsów. Po zapłaceniu odpowiedniej ceny skrzynia losuje nam dowolny przedmiot ze sklepu, którego następnie możemy normalnie używać, jak gdybyśmy go zakupili. Skrzynie mają różny rodzaj, od którego zależy poziom wylosowanych rzeczy. Są to:

  • skrzynia mała (kupuje się za monety), z której można wylosować mniej wartościowy przedmiot;
  • skrzynia średnia (kupuje się za małą ilość gemsów) gdzie istnieje szansa na cenniejszą rzecz;
  • skrzynia duża (za kilkadziesiąt lub kilkaset gemsów) z której można wylosować najbardziej ekskluzywne przedmioty.

Galeria

Inne Wiki

Losowa wiki