Fandom

Skrzydłoolbrzym

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze27 Udostępnij

Artykuł
Dragon icon.png Skrzydłoolbrzym
Tytan wing.png
Podstawowe informacje
Gatunek Koszmar Ponocnik
Płeć samiec
Wrogowie Hakokieł
Panna Hakokieł
Status żyje
Lokalizacja Koniec Świata (dawniej; został wygnany)
Pozostałe informacje
Debiut Koszmarny koszmar

Skrzydłoolbrzym- smok z gatunku Koszmar Ponocnik, występujący w serii Jeźdźcy smoków: Na końcu świata w odcinku Koszmarny koszmar.

Wygląd

Ten Koszmar Ponocnik jest większy od pozostałych osobników. Został określony mianem "tytana", co nawiązuje do Tytanicznych smoków pojawiających się w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk. Możliwe więc, że Skrzydło Olbrzym to po prostu tytaniczny Koszmar Ponocnik z gry. Jednakże w krótkometrażówce Księga smoków jest wspomniane kilka etapów dojrzałości, gdzie wymienianie jest, że Tytan to ostatni z nich, najtrudniejszy do osiągnięcia.

Smok ten ma ciemnoczerwoną barwę ciała z czarnymi pręgami. 

Charakter

Smok ten jest niezwykle agresywny i zaprawiony w boju. Do samego końca walczy o utrzymanie dominacji na swoim terytorium.

Historia

Skrzydło Olbrzym pojawia się w odcinku Koszmarny koszmarHakokieł, usłyszawszy ryk wołającej o pomoc samicy Koszmara Ponocnika, przybył pomóc jej w obronie jaj przed Skrzydło Olbrzymem, który chciał je zniszczyć. Hakokieł walczył z pomocą Sączysmarka o przejęcie dominacji nad terytorium wielkiego Ponocnika i z pomocą pozostałych jeźdźców zamknęli go w arenie walk na Końcu Świata. Tam Sączysmark i Hakokieł wykorzystali rozmiar Skrzydło Olbrzyma przeciwko niemu, ostrzeliwując go ogniem z góry, zaś wielki smok nie mógł uciec. W końcu Skrzydło Olbrzym został pokonany i zmuszony do opuszczenia swojego terytorium.

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki