Fandom

Skrill Chiller

1525stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Share

Dragon icon.png Skrill Chiller
Skrill Chiller.png
Podstawowe informacje
Imię Skrill Chiller
Gatunek Mroziczort
Status Żyje
Pozostałe informacje
Debiut Rise of Berk

Skrill Chiller (brak polskiego tłumaczenia) - smok, przedstawiciel gatunku Mroziczort pojawiający się tylko i wyłącznie w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Ciało tego smoka jest dość masywne. Jego skóra ma niebieską barwę.W odróżnieniu od innych przedstawicieli tego gatunku, jego zęby i rogi nie są ścięte,a wypustki i kolce pokrywające jego ciało wyglądają jakby zostały wykute z lodu. Zwierzę posiada jedną parę stosunkowo dużych skrzydeł, jedną parę dużych, umięśnionych nóg i długi ogon.

Stosunkowo niewielka głowa osadzona jest na krótkiej szyi. Potężne szczęki potrafią się szeroko rozewrzeć. Między dość małymi oczami znajduje się róg.

Wzdłuż grzbietu i ogona ciągnie się rząd dużych, ostrych, zagiętych kolców, a na prawie całej skórze smoka wyrastają sterczące łuski.

Silne, ostre szpony na łapach i skrzydłach umożliwiają smokowi wczepianie się w lód i bezproblemowe poruszanie się w śnieżno-lodowym środowisku.

Rise of Berk

Skrill Chiller

Skrill Chiller.png

Skrill chiller's egg.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ premium
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność paczka z kartami
Główne siedlisko nie dotyczy
Czas poszukiwania jaja nie dotyczy
Czas wyklucia ?
Cena RoB-runa.png ?
Opis z gry
The Vikings have heard tales of a dragon from the far north, a Snow Wraith that rides the winter winds and and will fight rampaging Skrills to the last of it's chilled breath.
Tłumaczenie
Wikingowie słyszeli opowieści o smoku z dalekiej północy, o Mroziczorcie, który ujeżdżał zimowe wiatry. Smok ten będzie walczył z rozszalałymi Wandersmokami do swojego ostatniego, lodowego tchu.

Ciekawostki

  • Prawdopodobnie to właśnie ten smok zamroził po raz pierwszy Wandersmoka Dagura, można to wywnioskować z opisu z gry Rise of Berk.

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki