FANDOM

Skrill Chiller (brak polskiego tłumaczenia) - smok, przedstawiciel gatunku Mroziczort pojawiający się tylko i wyłącznie w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

W przeciwieństwie do innych Mroziczortów, ciało tego smoka jest nieco bardziej masywne. Z ogólnej budowy może nawet przypominać tytana.

Barwa smoka jest zbliżona do tej gatunkowej, aczkolwiek układem przypomina łuski Shivertootha - są krystalicznie błękitne. Podobne "krystałowe" struktury dojrzeć można chociażby na skrzydłach w postaci plamek oraz na całej powierzchi grzbietu.

W grach

Rise of Berk

Skrill Chiller

Skrill Chiller

Skrill Chiller

Skrill chiller's egg

Rob
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ premium
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność paczka z kartami
Główne siedlisko nie dotyczy
Czas poszukiwania jaja brak
Czas wyklucia od razu
Cena RoB-runa 14,99 $ (pakiet kart)
Opis z gry
The Vikings have heard tales of a dragon from the far north, a Snow Wraith that rides the winter winds and and will fight rampaging Skrills to the last of it's chilled breath.
Tłumaczenie
Wikingowie słyszeli opowieści o smoku z dalekiej północy, o Mroziczorcie, który ujeżdżał zimowe wiatry. Smok ten będzie walczył z rozszalałymi Wandersmokami do swojego ostatniego, lodowego tchu.

Ciekawostki

  • Prawdopodobnie to właśnie ten smok zamroził po raz pierwszy Wandersmoka Dagura, można to wywnioskować z opisu z gry Rise of Berk.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier