FANDOM

Wyspa Thora Skały, znana też po prostu jako Skała Thora (ang. Thor Rock Island) — jedna z kilku wysp pojawiających się w odcinku Nieposkromiony apetyt, wchodząca w skład Archipelagu.

Lokalizacja

Wyspa ta znajduje się na zachód od wyspy Berk, w bardzo bliskim sąsiedztwie Smoczego Leża.

Historia

Skała Thora pojawia się jedynie w odcinku Nieposkromiony apetyt. Była jedną z kilku wysp, których smoki zostały oznaczane kolorami przez jeźdźców, by łatwiej można było je odróżnić (smoki z tej wyspy były oznaczane prawdopodobnie białą farbą).

Kiedy Czkawka odkrył, że wiele wysp tajemniczo zniknęło, postanowił razem z Astrid udać się na Wyspę Bora, by sprawdzić, czy ta również nie rozpłynęła się w powietrzu. Kiedy odkryto, że ta wyspa także zniknęła, para udała się na poszukiwania Skały Thora.

Okazało się, że z wyspy zostało jedynie kilka kolumn skalnych wystających z wody. Czkawka i Astrid postanowili się trochę rozejrzeć, a podczas eksploracji odkryli Krzykozgona, który zatapiał wszystkie wyspy. Jeźdźcom udało się uciec przez potworem i wrócić na Smoczą Wyspę.

Zobacz też