Fandom

Singetail

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze65 Udostępnij

Artykuł
Ognista klasa box.png Singetail
Singetail png.png
Informacje podstawowe
Klasa ognista klasa
Tresura nie wiadomo
Wygląd
Barwa pomarańczowa
Główne cechy dwie pary skrzydeł;
spłaszczone ciało;
oczy jak u kameleona;
Dragons silo SINGETAIL HICCUP.png
Statystyki
Stats icon attack.png Atak 17
Stats icon speed.png Szybkość 15
Stats icon armor.png Obrona 15
Stats icon fire.png Moc ognia 20
Stats icon shot.png Liczba splunięć 10
Stats icon venom.png Trucizna 0
Stats icon jaw.png Zacisk szczęk 4
Stats icon stealth.png Spryt 10

Singetail (brak polskiego tłumaczenia) - przedstawiciel ognistej klasy, pojawiający się w jednym z odcinków w serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata. Gad został odkryty przez Sączyślina Jorgensona.

Wygląd

Singetail ma szeroki, płaski korpus i długi ogon, a także cztery duże, masywne łapy. Posiada także dwie pary dosyć dużych skrzydeł, podobnie jak Stormcutter, z tą różnicą, że większa para znajduje się z tyłu ciała zaś mała z przodu .

Ma niewielką głowę, na której znajdują się dość licznie występujące wypustki imitujące kolce. Oczy zwierzęcia z wyglądu bardzo przypominają oczy kameleona. Wzdłuż grzbietu i ogona smoka ciągnie się kilka rzędów, ostrych kolców.

Moce i umiejętności

Wzrok

Oczy Singetaila są w stanie przemieszczać się w dwóch różnych kierunkach naraz. Obracają się one również do tyłu i po bokach jego głowy, nadając jej widok 360°. Umiejętnością tą upodabniają się nieco do kameleonów.

Ogień

Smok może strzelać ogniem z pyska, skrzeli i ogona. Ogniste kule z ogona mają szkarłatny kolor. Skrzela znajdują się na brzuchu, a ogień wydobywający się z nich przybiera kształt potężnych strumieni.

Słabości

Symbol.png Osobny artykuł: Słabości smoków

Etapy rozwoju

  • Jajo
  • Pisklę
  • Dorosły osobnik
  • Tytan

Jajo

Jajo Singetaila z ogólnego wygląda przypomina swego rodzaju kwiat, głównie przez grzebienie znajdujące się na jego skorupie. W przeciwieństwie do innych, bardziej podchodzi pod kołowy niż owalny kształt. Barwa jaja zapewne jest dokładnym odwzorowaniem koloru smoka, który się z niego wykluje.

Pisklę

Mały smok odznacza się różnicami między dorosłym osobnikiem, a nim, w cechach anatomicznych. Są znacznie mniejsze, cechują się jeszcze w pełni nierozwiniętymi grzebieniami na głowie, po jej bokach oraz na grzbiecie. Skrzydła wydają się również mieć taką samą rozpiętość, nawet, jeśli u dorosłego Singetaila przednia para jest mniejsza od tej za nią.

Tytan

Tytaniczny gad zmienia swoje umaszczenie, rogi oraz wszelkie inne wypustki na ciele smoka ulegają powiększenia - podobnie jak w przypadku większości tytanów. Łuski Singetaila przybierają nieco bledszy, ciemnopiaskowy odcień, pojawiają się fioletowo-szare pasy na skrzydłach, grzbiecie oraz głowie.

Pojawienie się

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

Smok pojawia się w odcinku Turn and Burn. Został odkryty przez Sączyślina na wyspie, na której założył swoją własną, tymczasową bazę. Nieskutecznie walczył ze stadkiem smoków, a jakiś czas później pomogli mu także Czkawka, Stoick Ważki i Sączysmark. Po nieudanej próbie obrony przed smokami baza została zniszczona, a Jeźdźcy opuścili wyspę.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Singetail

Singetail - FB.png

Singetail Titan - FB.png

Singetail Egg.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ rzadki
Poziom Szczerbatka ?
Dostępność ?
Główne siedlisko Ashbone Tundra
Czas poszukiwania jaja 1 dzień i 8 h
Czas wyklucia ?
Cena RoB-runa.png 3,750
Opis z gry
It's best not to get in a Singetail's way. These territorial Dragons can blast fire out of their jaws, gills, and tails!
Tłumaczenie
Najlepiej nie wchodzić Singetail'owi w drogę. Ten terytorialny gad potrafi ziać ogniem z paszczy, skrzeli i ogona!

School of Dragons

Singetail

AdlutST.gif

BabySinT.gif

Singeegg.png

Sod-gra.png
Cena darmowy;
wykonanie misji
Czas wyklucia 12h
Szybkość 7,5
Zwrotność 6,0
Góra-dół 7,5
Przyspieszenie 4,8
Siła ognia 7,2
Liczba splunięć 8

Ciekawostki

  • Jest drugim poznanym smokiem z czterema w pełni funkcjonalnymi skrzydłami. Pierwszym jest Stormcutter.

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Inne GobsuckerStingerNiezidentyfikowane gatunki smoków
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki

Inne Wiki

Losowa wiki