Fandom

Shockjaw

1525stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze36 Share

Artykuł
Wodna klasa box.png Shockjaw
Shockjaw.png
Informacje podstawowe
Klasa Wodna klasa
Typ ognia bioelektryczne pociski
Tresura tak
Sposób tresury nieznany
Wygląd
Barwa zielono-błękitna
Główne cechy błony na grzbiecie
małe łapy
szeroka szczęka
Statystyki

Shockjaw (brak polskiego tłumaczenia) - gatunek smoka, pojawiający się w grach DreamWorks Dragons: Rise of Berk i School of Dragons. Należy do Wodnej klasy. Jego głównym siedliskiem jest Ocean Wewnętrzny.

Wygląd

Smok ten ma masywne ciało, z którego wyrasta para średniej wielkości skrzydeł umożliwiających latanie. Skóra zwierzęcia mieni się różnymi kolorami (głównie jest to zieleń, błękit i fiolet). Małe łapy najpewniej nie czynią smoka szybkiego na lądzie, natomiast liczne płetwy pozwalają mu osiągać spore prędkości w swoim naturalnym, wodnym środowisku.

Wzdłuż grzbietu i ogona zwierzęcia ciągnie się błona, naciągnięta na cieniutkie szpikulce. Błona ta zwiększa aerodynamiczny kształt ciała i pozwala gładko płynąć przed siebie. 

Paszcza Shockjawa jest wydłużona i dość duża. Z jej spodu wyrastają świecące pręciki, natomiast między nozdrzami umiejscowiony jest niewielki, ostry róg.

Siedlisko

Smok zamieszkuje środowisko morskie. Według danych w grze Rise of Berk, głównym siedliskiem smoka jest Ocean Wewnętrzny, a oprócz tego spotkać go można również w Zatoce Czarnego Serca oraz w Zniszczonym Pustkowiu.

Dieta

Ze względu na swoje środowisko, Shockjaw najprawdopodobniej żywi się rybami i innymi, niewielkimi stworzeniami morskimi. 

Moce i umiejętności

Ogień

Zamiast ziania ogniem, smok ten emituje bio-elektryczność, której intensywność i stopień niebezpieczeństwa może być przeróżny - od łagodnego "kopnięcia" prądu do wielkiego, śmiertelnego uderzenia. Atak smoka jest bardzo niebezpieczny nie tylko dla małych stworzeń, lecz także dla człowieka. 

W School of Dragons smok strzela kulami elektrycznymi. Kula wygląda bardzo podobnie do jaja.

Szybkość

Smok ten dzięki opływowemu kształtowi i dużym skrzydłom jest zapewne bardzo zwinny w wodzie, zdolny do dogonienia większości uciekających ryb lub ucieczki przed zagrożeniem.

Słabości

Symbol.png Osobny artykuł: Słabości smoków

Etapy rozwoju

  • Jajo
  • Pisklę
  • Dorosły osobnik
  • Tytan

Jajo

Jajo smoka przedstawione zostało w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk i School of Dragons - w tych dwóch grach koncepcja jaja jest taka sama. Przypomina ono świecącą na fioletowo kulę, od której odchodzą promienie również zakończone kulistymi formami. Całe jajo pokryte jest czymś w rodzaju śluzowatej błony i barwie ciemniejszej niż samo jajo.

Pisklę

Dopiero co wykluty Shockjaw bardziej przypomina anatomią Gromogrzmota. Tak samo jak on ciało smoka jest nieco spłaszczone, choć nie aż tak. Skrzydła są mniejsze w stosunku do reszty ciała, a kolce na grzbiecie jeszcze nie w pełni rozwinięte. Młody smok ma jednak charakterystyczne pręciki.

Tytan

Tytaniczny Shockjaw posiada ciemnofioletową barwę skóry. Wachlarz ciągnący się na grzbiecie, wewnętrzna część skrzydeł i końcówka pyska jest natomiast w barwie różowej, na znaczenie wzdłóż ciała, końce pręcików oraz paszczę zdobi turkus. Poza kolorem powiększeniu ulega sam smok i kilka jego elementów anatomii.

W grach

Rise of Berk

Shockjaw

Shockjaw.png

200px-Shockjaw Titan.png

Shocjaw (6).png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ pospolity
Poziom Szczerbatka 21
Dostępność zawsze
Główne siedlisko Inner Ocean
Czas poszukiwania jaja 2 godziny
Czas wyklucia 10 godzin
Cena RoB-runa.png 450
Opis z gry
Instead of fire, this Tidal Class swimmer emits bio-electricity, from a gentle jolt to a lethal bolt! It can be quite a shock.
Tłumaczenie
Zamiast ognia ten pływak z Klasy Wodnej emituje bio-elektyczność od lekkiego kopnięcia prądem do silnego porażenia! To może być prawdziwy szok.

School of Dragons

Shockjaw

Sockjawhero.png

Sockjafmaly.png

A shockjaw.JPG

Sod-gra.png
Cena 750
Czas wyklucia 12h
Szybkość 8.3
Zwrotność 7.5
Góra-dół 5
Przyspieszenie 7.3
Siła ognia 6.7
Liczba splunięć 9

Smok pojawił się 10 kwietnia 2015 roku. Posiada on animacje Szczerbatka. Jajo Shockjawa kosztuje, jak większość innych jaj, 750 gemów, podobnie też wykluwanie trwa 12 godzin.

Ciekawostki

  • Jako jeden z niewielu gatunków, smok ten nie potrafi ziać ogniem. 

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Inne GobsuckerStingerNiezidentyfikowane gatunki smoków
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki

Inne Wiki

Losowa wiki