FANDOM

Artykuł
Shivertooth (brak polskiego tłumaczenia) - gatunek smoka, pojawiający się jedynie w grach Rise of Berk oraz School of Dragons, przedstawiciel ostrej klasy.

Wygląd

Głowa tego smoka jest, podobnie jak u chociażby Ponocnika, jest wydłużona, a szczęka wypełniona ostrymi jak brzytwa kłami. Gad posiada niezwykle małe oczy oraz średniej długości róg nosowy zakrzywiony do tyłu. Łeb osadzony jest nie niezwykle chudej szyi, po której ciągną się brzytwopodobne kolce.

Shivertooth jest smokiem o bardzo długim, szczupłym ciele. Według jednego z opisów gry DreamWorks Dragons: Rise of Berk, Shivertooth posiada niezwykle ostre łuski, z powodu których najprawdopodobniej został przydzielony do swojej klasy. Przypomina nieco Hackatoo z tą różnicą, iż posiada jedynie dwie pary łap, nie trzy - przednia para jest nieco krótsza od tylnej, lecz wyposażona w prawdopodobnie chwytne palce zakończone pazurami. Skrzydła smoka mają rozpiętość około połowy całego ciała zwierzęcia, mimo wszystko są zdolne do utrzymania ciężaru Shiverthootha. Ogon jest długi i smukły, zakończony charakterystyczną naroślą w kształcie grotu strzały.

Kolory Shivertootha graniczą wprawdzie w barwie niebiesko-białej, aczkolwiek smoki z tego gatunku występują również w zielonkawo-niebieskim oraz turkusowo-fioletowym kolorze. Tytaniczne zwierzę natomiast niejako "zamienia" swoje umaszczenie - jest ono szaro-błękitne.

Moce i umiejętności

Ogień

Ogniem Shivertooth'a został pokazany został między innymi w grze School of Dragons, gdzie wygląda praktycznie tak samo jak w przypadku Woolly Howla. Jest to zamarznięta woda ze śniegiem.

Słabości

Symbol Osobny artykuł: Słabości smoków

Etapy rozwoju

  • Jajo
  • Pisklę
  • Dorosły osobnik
  • Tytan

Jajo

Jajo Shivertooth jest podłużnego kształtu i, podobnie jak w przypadku Groncicle, wygląda jakoby było pokryte lodem. Jest jasnoniebieskiego koloru i posiada długie, pionowe wypustki. Poza tymi cechami, jajo jest prawdopodobnie podobne rozmiarem do innych smoczych jaj.

Pisklę

Jedyne cechy, które odróżniają pisklę od dorosłego Shivertootha to nieproporcjonalna, duża głowa, nieco większe oczy oraz skrzydła o większej proporcjonalności niż w przypadku dojrzałego smoka. Brak również charakterystycznych, zakrzywionych kolców biegnących przez cały grzbiet.

Tytan

Jako tytan, Shivertooth zyskuje nowe umaszczenie oraz wiele kolców i ostrzejszych wypustek. Łuski gada z niebiesko-purpurowych przybierają nowe oblicze - szare z elementami błękitu na końcach skrzydeł, wszelkich kolcach, pazurach, kłach oraz języku.

Znane Shivertoothy

W grach

Rise of Berk

Shivertooth

Shivertooth - FB

Shivertooth Titan - FB

ShivertoothEgg

Rob
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ rzadki
Poziom Szczerbatka 64
Dostępność zawsze
Główne siedlisko Icy Wastes
Czas poszukiwania jaja 19 godzin
Czas wyklucia 4 dni 8 godzin
Cena RoB-runa 2,600
Opis z gry
This mischievous Sharp Class prankster is a real cut-up that leaves its opponents in stitches!
Tłumaczenie
Ten złośliwy dowcipniś klasy ostrej to prawdziwy rozcinacz, który zostawia przeciwnika z bliznami!

School of Dragons

Shivertooth

Shivertooth Blue

BabyST

SodSilvereg

Sod-gra
Cena Diamenty 750
Czas wyklucia 12h
Szybkość 9.2
Zwrotność 6.9
Góra-dół 5
Przyspieszenie 5.6
Siła ognia 7.3
Liczba splunięć 8

Smok oficjalnie pojawił się w grze 27 marca 2015. Posiada animację Wrzeńca, co powoduje iż smok ma bardzo krótkie łapy przednie, co jest w pewnym rodzaju błędem gry.

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Inne SkrzydłocieńMały CieńNiezidentyfikowane gatunki smoków
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki