FANDOM

Sekutnica (ang. Termagant; nieoficjalne polskie tłumaczenie) — jedna z bohaterek wspomnianych w książce How to Seize a Dragon's Jewel, matka Śledzika. Należała do klanu Morderczego i była córką Morderczego Gbura.

Wygląd i charakterEdytuj

Nie wiadomo, jak wyglądała kobieta. Śmiertelny Cień opisuje ją jako młodą i wesołą dziewczynę, bardzo wrażliwą i życzliwą.

HistoriaEdytuj

Jako młoda dziewczyna, Sekutnica przyjaźniła się ze Śmiertelnym Cieniem, którego trzy głowy nazywały się Cierpliwość, Niewinność i Arogancja. Pewnego dnia dziewczyna zakochała się w biednym rybaku. Ojciec nie chciał, by jego córka wyszła za rybaka, dlatego kochankowie wzięli potajemny ślub. Kobieta dostała w prezencie ślubnym naszyjnik ze szczypcami homara, jako że rybaka nie było stać na złoto czy klejnoty.

Niestety, kilka miesięcy później rybak zaginął na morzu, a dopiero po pewnym czasie Sekutnica urodziła syna. Wyrocznia orzekła, że dziecko nie ma prawa żyć i skazała go na wygnanie. Zrozpaczona Sekutnica schowała niemowlę do koszyka, oddała mu naszyjnik i wypuściła na morze, powierzając losy dziecka Śmiertelnemu Cieniowi. Jakiś czas później kobieta zmarła.

CiekawostkiEdytuj

Zobacz teżEdytuj