FANDOM

Rozszerzenia (ang. Expansion Pack) - dodawane co kilka miesięcy dodatki, zawierające nowe misje, miejsca, postacie oraz smoki. Aby rozpocząć jakiekolwiek zadania z nimi związane, należy zakupić odpowiedni Expansion Pack w sklepie. Pierwsze questy rozpoczyna się u Headmastera.

Icestorm Island

Icestorm Island Expansion Pack Teaser00:41

Icestorm Island Expansion Pack Teaser

Pierwsze rozszerzenie do gry School of Dragons zostało wprowadzone do gry 25 kwietnia 2015 roku. Całe rozszerzenie skupia się wokół Icestorm Island. Podczas wielu misji, razem ze Skulderem badamy faunę, florę oraz geologię wyspy, a także odkrywamy mroczne dzieje cywilizacji z Icestorm Island razem z nowym bohaterem, Archeologiem.

Rozszerzenie zawiera:

  • Nowa wyspa, Icestorm Island,
  • 50 nowych misji,
  • darmowy smok - nastoletni Groncicle, oraz odblokowanie go w sklepie
  • darmowe elementy garderoby,
  • odblokowanie zwierząt do hodowli - Maskonur i Lis polarny oraz nowych roślin do uprawy.

Call of the Death Song

School of Dragons Call of the Death Song Expansion Pack00:48

School of Dragons Call of the Death Song Expansion Pack

Drugie rozszerzenie do School of Dragons wprowadzono 27 sierpnia 2015 roku. Tym razem dotyczy ono Śmiercipieśnia - nowego smoka z serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata. Zaatakował on Berk w poszukiwaniu nowego domu. Naszym zadaniem jest uratowanie Berk i znalezienie mu odpowiedniej lokalizacji. Przy okazji poznajemy sekrety Smoczego Oka, odkrywamy ślady starożytnej cywilizacji na wyspie Śmiercipieśnia i staczamy walkę z ogromnymi węgorzami.

Rozszerzenie zawiera:

Battle for the Edge

The Battle for the Edge Expansion Trailer00:51

The Battle for the Edge Expansion Trailer

Trzecie rozszerzenie zostało wprowadzone 21 grudnia 2015 roku. Skupia się ono na nowych odcinkach serialu. Dzięki niemu możemy wybrać się na Koniec Świata, a także zwiedzić nowe wyspy Archipelagu. Poznajemy nowego bohatera, Haralda oraz staczamy walki z Łowcami Smoków.

Rozszerzenie zawiera:

Wraz z rozszerzeniem zostały wprowadzone do gry stable missions oraz battle event.

Return to Dragon Island

Return to Dragon Island Expansion Trailer00:57

Return to Dragon Island Expansion Trailer

Czwarte rozszerzenie zostało dodane 24 czerwca 2016 roku, w dniu premiery nowych odcinków serialu. Podążając za tajemniczą trującą mgłą i ścigając Haralda, wracamy do Smoczego Leża, gdzie czeka na nas niemała niespodzianka. Udajemy się także na Aukcyjną Wyspę i przeżywamy przygody spotykając wrogów i przyjaciół z poprzednich rozszerzeń.

Rozszerzenie zawiera:

Secret of the Leviathan

Secret of the Leviathan00:58

Secret of the Leviathan

Piąte rozszerzenie dodane 2 marca 2017 roku. Jest ono kontynuacją historii z poprzednich rozszerzeń.

Rozszerzenie zawiera:

  • Nową wyspę: Impossible Island.
  • 17 nowych misji,
  • 2 nowe minigry,
  • Darmowy smok - Flame Whipper oraz odblokowanie go w sklepie,
  • Darmowy flight suit.

Rise of Stormheart

Rise of Stormheart Official Trailer00:31

Rise of Stormheart Official Trailer

Szóste rozszerzenie dodane do gry School of Dragons. Jest ono kontynuacją historii z poprzednich rozszerzeń.

Rozszerzenie zawiera:

  • Nową wyspę,
  • 11 nowych misji,
  • 1 nowa minigra,
  • Darmowy smok - Potrójny Cios.