Fandom

School of Dragons/Rozszerzenia

< School of Dragons

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Rozszerzenia (ang. Expansion Pack) - dodawane co kilka miesięcy dodatki, zawierające nowe misje, miejsca, postacie oraz smoki. Aby rozpocząć jakiekolwiek zadania z nimi związane, należy zakupić odpowiedni Expansion Pack w sklepie. Pierwsze questy rozpoczyna się u Headmastera.

Icestorm Island

Icestorm Island Expansion Pack Teaser00:41

Icestorm Island Expansion Pack Teaser

Pierwsze rozszerzenie do gry School of Dragons zostało wprowadzone do gry 25 kwietnia 2015 roku. Całe rozszerzenie skupia się wokół Icestorm Island. Podczas wielu misji, razem ze Skulderem badamy faunę, florę oraz geologię wyspy, a także odkrywamy mroczne dzieje cywilizacji z Icestorm Island.

Rozszerzenie zawiera:

Call of the Death Song

School of Dragons Call of the Death Song Expansion Pack00:48

School of Dragons Call of the Death Song Expansion Pack

Drugie rozszerzenie do School of Dragons wprowadzono 27 sierpnia 2015 roku. Tym razem dotyczy ono Śmiercipieśnia - nowego smoka z serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata.

Rozszerzenie zawiera:

Battle for the Edge

The Battle for the Edge Expansion Trailer00:51

The Battle for the Edge Expansion Trailer

Trzecie rozszerzenie zostało wprowadzone 21 grudnia 2015 roku. Skupia się ono na zbliżających się nowych odcinkach serialu. Dzięki niemu możemy wybrać się na Koniec Świata, a także zwiedzić nowe wyspy Archipelagu.

Rozszerzenie zawiera:

Wraz z rozszerzeniem zostały wprowadzone do gry stable missions oraz battle event.

Return to Dragon Island

Return to Dragon Island Expansion Trailer00:57

Return to Dragon Island Expansion Trailer

Czwarte rozszerzenie zostało dodane 24 czerwca 2016 roku, w dniu premiery nowych odcinków serialu. Dzięki rozszerzeniu wracamy do Smoczego Leża, gdzie czeka na nas niemała niespodzianka, a także spotykamy wrogów i przyjaciół z poprzednich rozszerzeń.

Rozszerzenie zawiera:

Inne Wiki

Losowa wiki