FANDOM

Scardian (brak polskiego tłumaczenia) - Śmiertnik Zębacz, pojawiający się po raz  w odcinku Na skraju katastrofy (część 1), potem również i w Rise of Berk.

Wygląd

Jedyne, co wyróżnia Scardiana spośród innych Śmiertników to liczne blizny (prawdopodobnie powstałe w wyniku walk) znajdujące się na całym ciele, głównie na głowie. Możliwe, że stąd wzięła się nazwa tego smoka.

Śmiertnik ten posiada łuski w najróżniejszych odcieniach niebieskiego - poczynając od błękitu aż po turkus, gdzie te kolory dominują wśród innych. Część nóg oraz wewnętrznej części skrzydeł widnieje zielona barwa wymieszana z żółcią. Pasy na ogonie oraz końce łap zdobi kolor różowy.

Charakter

Przez złe traktowanie ten Zębacz stał się niezwykle agresywny i nieufny w stosunku do ludzi, nie wahający się zaatakować bez ostrzeżenia każdego, kto za bardzo zbliżył się do jego "stada". Jego wrogość uczyniła z niego potężnego lidera i obrońcę paczki. Okazało się to wielkim utrudnieniem dla Czkawki, który próbował go oswoić, lecz chłopakowi w końcu się to udało.

Pojawienie się

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

Przed odcinkiem Na skraju katastrofy, Scardian wraz z kilkoma innymi smokami został schwytany przez Łowców smoków. Zostały zaatakowane i maltretowane przez ludzi, którzy zostawiły u gadów blizny zarówno na zewnątrz, jak i w środku. Po ucieczce, to właśnie Zębacz został liderem grupy, a następnie osiedlił się z nią na Leśnej Wyspie. Gdy Johann Kupczy popłynął na tę wyspę, smoki zaatakowały łódź. Później, jeźdźcy stoczyli walkę ze Scardianem i resztą. Podczas ucieczki jeden ze smoków porwał Śledzika.

Gdy chłopak został porwany przez smoki, Scardian był wobec niego ostrożny i wrogi, strzelał zawsze, gdy Śledzik próbował zbliżyć się do jakiegoś gada. Dopiero uratowanie pisklęcia Gronkiela sprawiła, że blondyn zyskał sobie zaufanie Śmiertnika.

Zębacz wraz z innymi smokami ruszył w pogoń za Czkawką, który pragnął uratować Śledzika. Zwierzęta uważały go za zagrożenie i wtedy też zraniły Szczerbatka. Haddock pokazał gadom swój strój do latania, pokazując tym samym jego "skrzydła" i udowodnił Scardianowi, że w niczym nie różni się od smoków i że nie chce skrzywdzić jego stada.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Scardian

Scardian - NBG

Scardian - NBG

Scardian Egg

Rob
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ unikalny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalne okazje
Główne siedlisko Edge Cove
Czas poszukiwania jaja 1 h
Czas wyklucia 1 d
Cena RoB-runa 2 400
Opis z gry
Mistreatment by Dragon Hunters has left this Deadly Nadder with scars on both inside and out. It now leads a pack of very untrusting wild Dragons.
Tłumaczenie
Gnębiony przy Smoczych Łowców ten Zębacz uciekł z bliznami zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz. Teraz przewodzi grupą niezwykle ciekawych dzikich smoków.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier