FANDOM

Dragon icon Scardian
Scardian
Podstawowe informacje
Imię Scardian
Gatunek Śmiertnik Zębacz
Płeć samiec
Przyjaciele Czkawka
Szczerbatek
Śledzik
Firescrapes
Status żyje
Pozostałe informacje
Debiut Na skraju katastrofy (część 1)

Scardian (brak polskiego tłumaczenia) - Śmiertnik Zębacz, pojawiający się po raz  w odcinku Na skraju katastrofy (część 1), potem również i w Rise of Berk.

Wygląd

Jedyne, co wyróżnia Scardiana spośród innych Śmiertników to liczne blizny (prawdopodobnie powstałe w wyniku walk) znajdujące się na całym ciele, głównie na głowie. Możliwe, że stąd wzięła się nazwa tego smoka.

Śmiertnik ten posiada łuski w najróżniejszych odcieniach niebieskiego - poczynając od błękitu aż po turkus, gdzie te kolory dominują wśród innych. Część nóg oraz wewnętrznej części skrzydeł widnieje zielona barwa wymieszana z żółcią. Pasy na ogonie oraz końce łap zdobi kolor różowy.

Charakter

Przez złe traktowanie ten Zębacz stał się niezwykle agresywny i nieufny w stosunku do ludzi, nie wahający się zaatakować bez ostrzeżenia każdego, kto za bardzo zbliżył się do jego "stada". Jego wrogość uczyniła z niego potężnego lidera i obrońcę paczki. Okazało się to wielkim utrudnieniem dla Czkawki, który próbował go oswoić, lecz chłopakowi w końcu się to udało.

Pojawienie się

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

Przed odcinkiem Na skraju katastrofy, Scardian wraz z kilkoma innymi smokami został schwytany przez Łowców smoków. Zostały zaatakowane i maltretowane przez ludzi, którzy zostawiły u gadów blizny zarówno na zewnątrz, jak i w środku. Po ucieczce, to właśnie Zębacz został liderem grupy, a następnie osiedlił się z nią na Leśnej Wyspie. Gdy Johann Kupczy popłynął na tę wyspę, smoki zaatakowały łódź. Później, jeźdźcy stoczyli walkę ze Scardianem i resztą. Podczas ucieczki jeden ze smoków porwał Śledzika.

Gdy chłopak został porwany przez smoki, Scardian był wobec niego ostrożny i wrogi, strzelał zawsze, gdy Śledzik próbował zbliżyć się do jakiegoś gada. Dopiero uratowanie pisklęcia Gronkiela sprawiła, że blondyn zyskał sobie zaufanie Śmiertnika.

Zębacz wraz z innymi smokami ruszył w pogoń za Czkawką, który pragnął uratować Śledzika. Zwierzęta uważały go za zagrożenie i wtedy też zraniły Szczerbatka. Haddock pokazał gadom swój strój do latania, pokazując tym samym jego "skrzydła" i udowodnił Scardianowi, że w niczym nie różni się od smoków i że nie chce skrzywdzić jego stada.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Scardian

Scardian - NBG

Scardian - NBG

Scardian Egg

Rob
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ unikalny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalne okazje
Główne siedlisko Edge Cove
Czas poszukiwania jaja 1 h
Czas wyklucia 1 d
Cena RoB-runa 2 400
Opis z gry
Mistreatment by Dragon Hunters has left this Deadly Nadder with scars on both inside and out. It now leads a pack of very untrusting wild Dragons.
Tłumaczenie
Gnębiony przy Smoczych Łowców ten Zębacz uciekł z bliznami zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz. Teraz przewodzi grupą niezwykle ciekawych dzikich smoków.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki