Fandom

Sand Wraith

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze105 Udostępnij

Artykuł
Wodna klasa box.png Sand Wraith
Sand Wraith.png
Informacje podstawowe
Klasa Wodna klasa
Typ ognia stopiony piasek
Tresura tak
Wygląd
Barwa brązowa z ciemniejszymi i jaśniejszymi odcieniami
Główne cechy kolce na skrzydłach
głowie i ogonie
wielkie skrzydła
Statystyki
Stats icon attack.png Atak 17
Stats icon speed.png Szybkość 18
Stats icon armor.png Obrona 16
Stats icon fire.png Moc ognia 16
Stats icon shot.png Liczba splunięć 8
Stats icon venom.png Trucizna 0
Stats icon jaw.png Zacisk szczęk 7
Stats icon stealth.png Spryt 18

Sand Wraith (brak polskiego tłumaczenia) - nowy gatunek smoka pojawiający się w grze DreamWorks Dragons:Rise of Berk oraz School of Dragons. Należy do wodnej klasy. Jego głównym siedliskiem jest Plaża Parzystopa. Jego bardzo bliskim, niemal identycznym krewnym jest Desert Wraith.

Wygląd

Sand Wraith przypomina w budowie połączenie Nocną Furię i Wandersmoka. Ciało smoka jest dość grube, jednak cztery kończyny, uzbrojone w zaokrąglone pazury, niezbyt masywne. Długi ogon zakończony jest niewielkimi kolcami, nieco wcześniej znajdują się dwie trójkątne, ostre wypustki. Z grzbietu wyrasta jedna para stosunkowo dużych skrzydeł, umożliwiających latanie. Podobnie jak u Nocnej Furii, wyrasta pod nimi mniejsza para ''skrzydeł'', zwana także płetwami, które rozkładają się w trakcie lotu.

Barwa skóry imituje piasek (same łuski przypominają strukturą jego ziarna) i jest brązowa , zaś u smoka wytresowanego do tytanicznego rozmiaru - ciemnoróżowa z czerwono-żółtymi skrzydłami. 

Smok ten posiada liczne kolce, które ciągną się m.in. wzdłuż przedniej krawędzi skrzydeł, grzbietu, a także z tyłu głowy. Ta zaś przypomina głowę Wandersmoka - jest płaska, trójkątna i posiada charakterystyczną kolczastą kryzę, przypominającą koronę. 

Siedlisko

Smok należy do klasy wodnej, jednak zamieszkuje lądy w bliskim sąsiedztwie wód - plaże. Związane jest to z jego taktyką ataku, polegającą na ukryciu się pod piaskiem i czyhaniem na potencjalną ofiarę. Według gry Rise of Berk, siedliskiem tego smoka jest Plaża Parzystopa.

Dieta

Smok prawdopodobnie żywi się mniejszymi od siebie stworzeniami, żyjącymi na plażach, takie jak kraby.

Moce i umiejętności

Kamuflaż

Charakterystyczną umiejętnością tego gatunku jest taktyka polowania na ofiarę. Smok wykorzystując pustynne ubarwienie, zakopuje się w piasku (dzięki swoim łuskom imitującym ziarna piasku wtapia się w środowisko) , gdzie czyha na niczego niespodziewającą się ofiarę, po czym wyskakuje i chwyta ją. Przypomina w tym pewien morski gatunek ryby, a także powieściowe Bezmózgie Pozbawiacze Nóg. Jednocześnie ta umiejętność czyni smoka jednym z najlepszych w sztuce kamuflażu.

Ogień

Nieznany jest ogień tego gatunku. Prawdopodobnie, jak większość sm
Ogień Sand Wraith.png

Ogień Sand Wraith'a w School of Dragons

oków, zieje zwyczajnymi płomieniami ognia.

Jednak według School of Dragons Sand Wraith zieje ogniem połączonym z ziarnami piasku, co odnosi się do nazwy gatunku.

Słabości

Symbol.png Osobny artykuł: Słabości smoków

Etapy rozwoju

  • Jajo
  • Pisklę
  • Dorosły osobnik
  • Tytan

Jajo

Jajo Sand Wraitha zostało pokazane w grze Rise of Berk. Ma ono owalny kształt i wielkość prawdopodobnie zbliżoną do innych smoczych jaj. Zewnętrzna skorupa jest lekko przezroczysta i błyszcząca, zaś wnętrze jaja mieni się ciemnym i jasnym brązem, tworzącym okrągłe prążki. Nieznana jest konsystencja skorupy. W School of Dragons jajo jest owalne, nieco ciemniejszego koloru niż wykluty smok (przynajmniej w kolorze domyślnym, bo można tam wybrać kolor smoka), z niewielkimi chropowatymi wypustkami na górze i na dole.

Pisklę

Młody Sand Wraith różni się od dorosłego kilkoma rzeczami. Oczywistą różnicą jest oczywiście rozmiar. Kolejną są cechy anatomiczne, takie jak nieproporcjonalnie większa głowa, nierozwinięte kolce na ciele i skrzydłach oraz charakterystyczna płetwa na ogonie, która zamiast przybierać kształt lotek, wygląda jak wachlarz.

Tytan

Nie różni się za wiele od dorosłego Sand Wraith'a, nawet w kolorze. Odcień łusek, oprócz piaskowego, nabiera nieco różowego, a  teraz kremowo-żółte końce skrzydeł i lotek przypominają popękaną ziemię. Poza tym wszystkim każdy kolec na ciele smoka ulega powiększeniu.

W grach

Rise of Berk

Sand Wraith

Sand Wraith.png

Sand Wraith Titan.png

RoB-jajo-sandwraith.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ rzadki
Poziom Szczerbatka 46
Dostępność zawsze
Główne siedlisko Burned Toe Beach
Czas poszukiwania jaja 12 godzin
Czas wyklucia 2 dni
Cena RoB-runa.png 1 700
Opis z gry
A Tidal Class expert in camouflage that buries itself in the sand. It's a good way to surprise their prey...and avoid sunburn!
Tłumaczenie
Ten ekspert kamuflażu z Klasy Wodnej zakopuje się w piasku. Jest to dobry sposób by zaskoczyć swoją ofiarę... I uniknąć oparzeń słonecznych!

School of Dragons

Sand Wraith

AdlutSW.gif

BabySW.gif

Sand jajo.png

Sod-gra.png
Cena Diamenty.png 750
Czas wyklucia 12
Szybkość 8.8
Zwrotność 6.3
Góra-dół 5
Przyspieszenie 3.2
Siła ognia 7.3
Liczba splunięć 8

Oficjalnie smok pojawił się w grze 12 lutego 2015 roku. Kosztuje 750 gemsów (promocyjnie 495 gemsów). Smok posiada animacje Szczerbatka połączonej z Wandersmokiem (zawiśnięcie w powietrzu).

Ciekawostki

  • Jego bardzo bliskim kuzynem jest Desert Wraith, nie różniący się praktycznie niczym.
  • Mimo iż gatunek ten związek z wodą ma znikomy, a gatunek pokrewny Desert Wraith praktycznie żaden, to smoki te należą do klasy wodnej.

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Inne GobsuckerStingerNiezidentyfikowane gatunki smoków
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki

Inne Wiki

Losowa wiki