FANDOM

Sailback (brak polskiego tłumaczenia) - smok, przedstawiciel gatunku Thunderclaw, pojawiający się w filmie Jak wytresować smoka 2, a później także w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Smok wygląda jak każdy przedstawiciel tego gatunku, wyróżnia się jedynie barwą. Sailback jest granatowy z żółtymi i zielonymi elementami na skrzydłach, płetwie grzbietowej, rogu nosowym oraz brzuchu i spodzie ogona.

Charakter

Sailback jest jednym ze smoków, które swego czasu zamieszkiwały Smocze Sanktuarium. Jest więc bardzo posłuszny Alfie, a prócz tego z pewnością zaprzyjaźniony z Valką. Sprawia wrażenie spokojnego, pokornego i przyjacielskiego. Jest łagodnie nastawiony nawet w stosunku do obcych.

Historia

Jak wytresować smoka 2

Smoka można kilkukrotnie zaobserwować w filmie. Pojawia się w momencie, gdy Valka opowiada Czkawce o Smoczym Sanktuarium, wówczas smok ukazuje swoje łagodne nastawienie i z zaciekawieniem obwąchuje nowo przybyłego chłopaka.

Prawdopodobnie, tak jak inne smoki podczas bitwy pod Smoczym Sanktuarium Sailback bierze udział w walce, a po pokonaniu Oszołomostracha Drago przeprowadza się na Berk.

W grach

Rise of Berk

Sailback

Sailback

Sailback

Sailback Egg

Rob
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ unikalny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalna okazja
Główne siedlisko ?
Czas poszukiwania jaja ?
Czas wyklucia ?
Cena RoB-runa 2 800
Opis z gry
After the Seashockers found Toothless alone in the ocean and ferried him to Valka's shores, Sailback lifted Toothless into the mountain and reunited him with Hiccup.
Tłumaczenie
Po tym, jak Raziprądy znalazły Szczerbatka samego w oceanie i podrzuciły go na wybrzeże Valki, Sailback wleciał z nim do wnętrza góry i umożliwił mu ponowne zjednoczenie z Czkawką.

Galeria

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier