FANDOM

Sailback (brak polskiego tłumaczenia) - smok, przedstawiciel gatunku Thunderclaw, pojawiający się w filmie Jak wytresować smoka 2, a później także w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Smok wygląda jak każdy przedstawiciel tego gatunku, wyróżnia się jedynie barwą. Sailback jest granatowy z żółtymi i zielonymi elementami na skrzydłach, płetwie grzbietowej, rogu nosowym oraz brzuchu i spodzie ogona.

Charakter

Sailback jest jednym ze smoków, które swego czasu zamieszkiwały Smocze Sanktuarium. Jest więc bardzo posłuszny Alfie, a prócz tego z pewnością zaprzyjaźniony z Valką. Sprawia wrażenie spokojnego, pokornego i przyjacielskiego. Jest łagodnie nastawiony nawet w stosunku do obcych.

Historia

Jak wytresować smoka 2

Smoka można kilkukrotnie zaobserwować w filmie. Pojawia się w momencie, gdy Valka opowiada Czkawce o Smoczym Sanktuarium, wówczas smok ukazuje swoje łagodne nastawienie i z zaciekawieniem obwąchuje nowo przybyłego chłopaka.

Prawdopodobnie, tak jak inne smoki podczas bitwy pod Smoczym Sanktuarium Sailback bierze udział w walce, a po pokonaniu Oszołomostracha Drago przeprowadza się na Berk.

W grach

Rise of Berk

Galeria

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier