Fandom

Sailback

1533strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Dragon icon.png Sailback
Nieznany smok 3 2.png
Podstawowe informacje
Imię Sailback
Gatunek Thunderclaw
Płeć samiec
Przyjaciele Valka
Status żyje
Lokalizacja Berk
Pozostałe informacje
Debiut Jak wytresować smoka 2

Sailback (brak polskiego tłumaczenia) - smok, przedstawiciel gatunku Thunderclaw, pojawiający się w filmie Jak wytresować smoka 2, a później także w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Smok wygląda jak każdy przedstawiciel tego gatunku, wyróżnia się jedynie barwą. Sailback jest granatowy z żółtymi i zielonymi elementami na skrzydłach, płetwie grzbietowej, rogu nosowym oraz brzuchu i spodzie ogona.

Charakter

Sailback jest jednym ze smoków, które swego czasu zamieszkiwały Smocze Sanktuarium. Jest więc bardzo posłuszny Alfie, a prócz tego z pewnością zaprzyjaźniony z Valką. Sprawia wrażenie spokojnego, pokornego i przyjacielskiego. Jest łagodnie nastawiony nawet w stosunku do obcych.

Historia

Jak wytresować smoka 2

Smoka można kilkukrotnie zaobserwować w filmie. Pojawia się w momencie, gdy Valka opowiada Czkawce o Smoczym Sanktuarium, wówczas smok ukazuje swoje łagodne nastawienie i z zaciekawieniem obwąchuje nowo przybyłego chłopaka.

Prawdopodobnie, tak jak inne smoki podczas bitwy pod Smoczym Sanktuarium Sailback bierze udział w walce, a po pokonaniu Oszołomostracha Drago przeprowadza się na Berk.

W grach

Rise of Berk

Sailback

Sailback.png

Sailback.png

Sailback Egg.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ unikalny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalna okazja
Główne siedlisko ?
Czas poszukiwania jaja ?
Czas wyklucia ?
Cena RoB-runa.png 2 800
Opis z gry
After the Seashockers found Toothless alone in the ocean and ferried him to Valka's shores, Sailback lifted Toothless into the mountain and reunited him with Hiccup.
Tłumaczenie
Po tym, jak Raziprądy znalazły Szczerbatka samego w oceanie i podrzuciły go na wybrzeże Valki, Sailback wleciał z nim do wnętrza góry i umożliwił mu ponowne zjednoczenie z Czkawką.

Galeria

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki