Fandom

Sagefruit

1533strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Sagefruit.png
Sagefruit (brak polskiego tłumaczenia) - niewielki owoc, który ma działanie uspokajające na smoki. Jest używany przez organizację Obrońców Skrzydła właśnie w tym celu. Prawdopodobnie rośnie dziko na wyspie Caldera Cay

Opis

Owoc ma wielkość ananasa (bez liści). Jest szerszy na dole i zwęża się ku górze. Ma pomarańczowo-limonkową barwę.

Sagefruit ma działanie podobne do smoczymiętki. Gdy smok go zje, staje się spokojny i potulny. Z pomocą tego owocu można poskromić nawet najbardziej agresywne i niespokojne smoki i powstrzymać je przed potencjalnymi atakami. Działanie owocu nie jest jednak wystarczająco silne, by powstrzymać smoki przed stanięciem w obronie swoich jeźdźców. 

Historia

Owoc pojawia się po raz pierwszy w odcinku Defenders of the Wing (część 1). Kiedy Jeźdźcy zostają schwytani przez Obrońców Skrzydła, ich smoki zostają nakarmione tymże owocem, który sprawia, że smoki są spokojne. Później, gdy Czkawka został uwięziony w jaskini ze Szybkimi Szpicami, Szczerbatek przezwyciężył działanie owocu i ruszył swojemu jeźdźcowi na pomoc. W ślad za nim podobnie postąpiła reszta smoków, co wskazuje na to, że owoc ma ograniczone działanie.

Ciekawostki

  • Możliwe, że Sagefruit występuje również w odcinku Harmonia nieidealna. Pojawia się coś, co jest bardzo podobne do tego owocu.
  • Owoc pojawia się w grze School of Dragons, w pakiecie Return to the Dragon Island. Eret jest świadom działania Sagefruit'a, jednak Łowcy Smoków nie są. 

Inne Wiki

Losowa wiki