Fandom

Saga o smoczej walkirii

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Saga o smoczej walkirii (ang. The Saga of Dragon Valkyrie, nieoficjalne polskie tłumaczenie) – historia przekazywana przez wiele pokoleń Wikingów. Zostaje przedstawiona w grze School of Dragons.

Treść

Dawno temu, kiedy zaczęliśmy osiedlać się na Berk, wojownik i walkiria zakochali się w sobie do szaleństwa. Dziewczyna uwielbiała motyle, mogła godzinami przesiadywać na łąkach i patrzeć jak latają. Kiedy się zaręczyła z wojownikiem, przysiągł jej znalezienie najpiękniejszego motyla, jako symbolu jego miłości. Wyprawił się bardzo daleko, aby odszukać swą nieuchwytną nagrodę. W końcu znalazł ją w gnieździe hordy wściekłych smoków. Wikingowie i smoki byli wówczas najgorszymi wrogami, więc drużyna zaatakowała. Walczyli mężnie, ale ich przywódca poległ. Walkiria była załamana, kiedy ludzie wrócili z motylem... ale bez jej wojownika. Poleciała do lasu, nie zamierzała już wracać do wioski. Powiadano, że słychać było jak płakała w lesie, samotna i bezbronna... ale to był tylko podstęp, by przywabić smoki. Chciała atakować i pomścić śmierć jej wojownika. Po wielu latach, Loki, bóg podstępów, przemienił ją w smoka o motylich skrzydłach, który zniszczy smoki, by pomścić śmierć miłości swojego życia!

Okoliczności poznania

Historia ta jest opowiedziana przez Valkę, podczas jednej z misji powiązanej z rozszerzeniem "Powrót na Melodyjną Wyspę". Kobieta uważa, że jeśli legenda jest prawdziwa, walkirią zmienioną w smoka może być Śmiercipieśń. Niezależnie jednak od prawdziwości legendy, jest zdania, że trzeba chronić przed nim inne smoki.

Ciekawostki

  • Valka powiedziała Astrid, że wraz z Czkawką przypominają jej o tej historii.
  • Wspomina również, że rodzice opowiedzieli jej tę legendę, kiedy poznała Stoicka.

Inne Wiki

Losowa wiki