Fandom

Słodka Heathera (część 2)

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Artykuł
Poprzedni odcinek
Słodka Heathera (część 1)
Słodka Heathera (część 2) Następny odcinek
Festiwal Roztopów
Słodka Heathera (część 2)
Heather Report (Part 2)
Jws201.png
Premiera 20px-Flag_of_Poland.svg.png 15 sierpnia 2013
20px-Flag_of_the_United_States.svg.png 21 listopada 2012
Szczegóły
Sezon Jeźdźcy smoków
Numer odcinka 11
Ogólny nr odcinka 11

Słodka Heathera (część 2) (ang. Heather Report (Part 2)) — tytuł jedenastego odcinka serialu Jeźdźcy smoków. Jego premiera odbyła się 21 listopada 2012 roku w USA i 15 sierpnia 2013 roku w Polsce na kanale Cartoon Network.

Opis

Heathera okazała się zdrajczynią. Smocza księga trafiła w ręce Łupieżców. Jednak jeźdźcy przygotowali tajemniczy plan, dzięki któremu możliwe jest odzyskanie księgi. Ale dlaczego Heathera zdradziła?

Streszczenie

Po wydarzeniach z pierwszej części Heathera zostaje więźniem Berk. Czarnowłosa dziewczyna podejmuje nieudane próby ucieczki z wyspy. Po ponownym złapaniu przez Astrid tłumaczy, że musi powrócić do Albrechta, gdyż więzi on jej rodziców. Nikt jej nie wierzy. 
Jws152.png

Astrid rozmawia z Heatherą

Czkawka i przyjaciele ćwiczą na arenie nowe techniki walki do odzyskania Smoczej Księgi. Astrid wpada na pomysł, jak dostać się na wyspę i odzyskać podręcznik. Przebiera się za Heatherę i odpływa na wyspę Łupieżców. Na miejscu wita ją Bestial i prowadzi do Albrechta.

Jeźdźcy udają się do Łupieżców, by pomóc Astrid w misji. Albrecht chce zabić przebraną Astrid, ale ta udowadnia mu, że tylko ona potrafi korzystać z księgi. Wódź Łupieżców sprawdza umiejętności dziewczyny na swojej arenie, uwalniając Koszmara Ponocnika. Z początku Astrid ma problemy ze smokiem, lecz przypomina sobie metodę, jaką Sączysmark opanował Hakokła. Po opanowaniu Ponocnika chce się wynieść od Łupieżców, lecz Albrecht przyprowadza rodziców Heathery.

Na arenie dochodzi do wymiany - księga za rodziców Heathery. Astrid rozdrażnia Koszmara Ponocnika, żeby wykorzystać zamęt i odzyskać zarówno księgę, jak i rodziców dziewczyny. Albrecht łapie Astrid i poznaje jej podstęp. Dziewczyna z rodzicami Heathery udaje się do punktu spotkania z Czkawką. Po wylądowaniu Szczerbatka, Albrecht ukazuje się Czkawce. Dochodzi do walki jeźdźców z Łupieżcami, lecz przyjaciele zaczynają przegrywać. 
Jws220.png

Heathera wytresowała swojego Ponocnika

Nagle zjawia się Heathera na Wichurze i ratuje ich z opresji. Gdy jeźdźcy mieli wracać na Berk, Bestial zrzuca Astrid z smoka. Dopada ją Albrecht. Czkawka chce ratować przyjaciółkę, lecz ona każe mu się wstrzymać. Pomaga jej Koszmar Ponocnik z areny. Jeźdźcy udają się do domu z odzyskaną Smoczą Księgą. W porcie Berk, Heathera czule żegna się z Astrid i odpływa z rodzicami do domu.

Uff, koniec spoilera.

Najważniejsze wydarzenia

  • Rodzice Heathery pojawiają się po raz pierwszy;
  • Smocza Księga zostaje odzyskana;
  • Astrid zaprzyjaźnia się z dzikim Ponocnikiem, z którego pomocą ucieka Łupieżcom;
  • Rodzice Heathery zostają odbici z rąk Albrechta, który wcześniej ich porwał;
  • Heathera zostaje przyjaciółką Astrid i reszty jeźdźców;
  • Heathera i jej rodzice wracają do domu.

Postacie

Ludzie

Smoki

Scenariusz

Symbol.png Osobny artykuł: Słodka Heathera (część 2) (scenariusz)

Ciekawostki

Błędy

  • Kiedy Czkawka i nastolatki tworzą zasadzkę na Albrechta, księga jest schowana w spodniach, ale w następnej scenie trzymana jest za pasem.
  • Kiedy Czkawka rozmawia z bliźniakami, kamizelka Mieczyka znika.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki serialu Jeźdźcy smoków

Inne Wiki

Losowa wiki