Fandom

Słodka Heathera (część 1)

1532strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Share

Artykuł
Poprzedni odcinek
Smoczy kwiat
Słodka Heathera (część 1) Następny odcinek
Słodka Heathera (część 2)
Słodka Heathera (część 1)
Heather Report (Part 1)
Jws125.png
Premiera 20px-Flag_of_Poland.svg.png 15 sierpnia 2013
20px-Flag_of_the_United_States.svg.png 14 listopada 2012
Szczegóły
Sezon Jeźdźcy smoków
Numer odcinka 10
Ogólny nr odcinka 10

Słodka Heathera (część 1) (ang. Heather Report (Part 1)) — tytuł dziesiątego odcinka serialu Jeźdźcy smoków. Jego premiera odbyła się 14 listopada 2012 roku w USA i 15 sierpnia 2013 roku w Polsce na kanale Cartoon Network.

Opis

Jeźdźcy odnajdują tajemniczą piękność - Heatherę. Wszyscy chłopcy z akademii są w niej zauroczeni. Astrid czuje się zazdrosna o nieznajomą.

Streszczenie

W Smoczej Akademii Czkawka i Szczerbatek trenują latanie na jak najkrótszy czas . Po wylądowaniu dowiadują się, że Wichura zaczyna być coraz szybsza, co denerwuje chłopaka. Nagle przylatuje Sączysmark z informacją, że odkrył rozbitą łódź na plaży Thora. W środku łodzi znajdują dziewczynę o czarnych włosach. Po przebudzeniu przedstawiła się jako Heathera. Wszyscy chłopcy zauroczyli się w dziewczynie, natomiast Astrid jej nie ufa i zaczyna coś podejrzewać. 
Jws99.png

Jeźdźcy znajdują zagubioną Heatherę

Heathera zamieszkuje w domu Czkawki. W nocy Astrid, karmiąc Wichurę zauważa, jak nowa dziewczyna przechadza się po kryjomu po osadzie. Następnego poranka Czkawka pracuje w kuźni, szukając sposobu na przyspieszenie Szczerbatka. Heathera podsuwa mu pomysł jak tego dokonać, a chłopak z wdzięczności zabiera ją na lot po wyspie Berk.

Po przybyciu do Smoczej Akademii Astrid przypomina Czkawce o niedoszłym porannym treningu. Śledzik opowiada Heatherze o Smoczej Księdze, ale Astrid szybko zabiera podręcznik i tłumaczy Czkawce, że nie można ufać dziewczynie.

Podczas pobytu na Berk Heathera próbuje wyciągnąć jak najwięcej informacji o smokach jeźdźców. Pod łóżkiem Czkawki znajduje księgę i czyta dział poświęcony Śmiertnikowi Zębaczowi, bo tylko o nim nie mogła się dowiedzieć niczego od Astrid. Nakrywa ją Hofferson, lecz Czkawka nadal ciemno wierzy Heatherze i próbuje jej bronić.

Wieczorem Heathera udaje się do Wichury w celu jej poznania, a gdy ponownie zaskakuje ją Astrid, nie próbuje już udawać niewiniątka. Po powrocie do domu, Heathera zawzięcie szuka księgi. Wściekła Astrid idzie do lasu i wyżywa się, rzucając toporem w drzewa. Nagle słyszy, jak ktoś przemieszcza się po lesie. Zauważa, że to znów Heathera i zaczyna ją śledzić. Na plaży widzi, jak czarnowłosa dziewczyna rozmawia z Łupieżcami, więc czym prędzej wraca do osady i budzi Czkawkę, by udowodnić swoje zdanie o Heatherze. Gdy wchodzą do pokoju, dziewczyna leży już w łóżku, przez co Czkawka znowu nie wierzy Astrid. 
Strm 13.JPG

Heathera zdobywa zaufanie Wichury

O poranku Czkawka szuka księgi, gdy nagle wpada do niego Astrid z wiadomością o porwaniu Wichury przez Heatherę. Jeźdźcy zbierają się i udają się w pościg za dziewczyną. Doganiają uciekinierkę dopiero przy wyspie Łupieżców. Po zaciętej walce Astrid i Heathery, Heathera spada z księgą z Wichury. Sączysmarkowi udaje się złapać Heatherę, natomiast Czkawka z niepowodzeniem próbuje złapać księgę, która trafia w ręce Albrechta. Jeźdźcy są zmuszeni do odwrotu.

Uff, koniec spoilera.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Ludzie

Smoki

Scenariusz

Symbol.png Osobny artykuł: Słodka Heathera (część 1) (scenariusz)

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy odcinek skupiający się na Astrid.
  • Ten odcinek i następny są nieco podobne do trzeciej książki Cressidy Cowell, Jak mówić po smoczemu - Alvin Przechera dostaje książkę Czkawki, aby dowiedzieć się więcej o smokach, a chłopak jest zdeterminowany, aby ją odzyskać.
  • Jest to pierwszy odcinek w pierwszym sezonie, który nie ma narracji Czkawki na koniec.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki serialu Jeźdźcy smoków

Inne Wiki

Losowa wiki