FANDOM

Artykuł

Rodzice Heathery (ang. Heather's Parents) — nieznani z imienia przybrani rodzice Heathery. Byli więźniami Albrechta Perfidnego, który szantażował ich córkę, aby uzyskać informacje na temat szkolenia smoków.

Historia

Jeźdźcy smoków

Po raz pierwszy pojawiają się w serialu Jeźdźcy smoków w odcinku Słodka Heathera (część 2), jednak zostali wspomniani już wcześniej, w odcinku Słodka Heathera (część 1).

W odcinku Słodka Heathera (część 1), kiedy przyjaciele znajdują Heatherę i rozbity statek, dziewczyna twierdzi, że razem z rodzicami została porwana przez piratów.

Płynęliśmy z rodzicami do domu na wyspę. Zaatakowali nas ci okrutni piraci. Porwali łódź, pojmali nas i zabrali na wyspę. Tam nas uwięzili. Udało mi się jakoś uciec, ale mama i tata nie mieli tyle szczęścia.

W następnym odcinku przyznaje się, że wymyśliła historię z piratami, jednak jej rodzice faktycznie są w niewoli u Łupieżców. Jednak jeźdźcy jej nie ufają, ponieważ wydało się, że współpracuje z Albrechtem.

Kiedy Astrid pod przebraniem Heathery dostaje się na wyspę wroga i zdobywa Smoczy Podręcznik, chce uciec. Jednak wtedy Albrecht pokazuje jej uwięzionych rodziców dziewczyny. Po krótkiej rozmowie wojowniczka zgadza się "wymienić" ich na Smoczą księgę, jednak jej plan się nie udaje i Albrecht odkrywa oszustwo.

Kiedy Astrid spotyka się z pozostałymi jeźdźcami, przyprowadza ze sobą rodziców Heathery. Po chwili wszyscy wpadają w pułapkę Łupieżców. Wtedy zjawia się Heathera na Wichurze, która ratuje jeźdźców oraz swoich rodziców.

Pod koniec odcinka dziękują za ratunek i razem z córką wracają na swoją wyspę.

Na końcu świata

W odcinkach 10 i 11 3 sezonu ponownie pojawia się Hethera. Okazuje się wtedy, że jej rodzice zostali zamordowani razem z całą wioską podczas ataku Berserków dowodzonych przez Dagura. Dziewczyna pod wpływem tego traumatycznego wydarzenia staje się wojowniczką mającą jeden cel - pomszczenie rodziny. Równocześnie wychodzi na jaw, że owi rodzice nie byli jej rodzicami biologicznymi, a jedynie zastępczymi, jednak nie wiadomo, w jakich okolicznościach zaczęli opiekować się dziewczyną.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier