Fandom

Rodzice Heathery

1533strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Artykuł
Rodzice Heathery
Rodzice Heathery.png
Rodzice Heathery, razem z Albrechtem i Bestialem
Podstawowe informacje
Imię nieznane
Smok brak
Przyjaciele Heathera, Czkawka, Wichura
Status nie żyją
Lokalizacja nieznana
Rodzina
Dzieci Heathera (adoptowana)
Pozostałe informacje
Debiut Słodka Heathera (część 2)

Rodzice Heathery (ang. Heather's Parents) — nieznani z imienia przybrani rodzice Heathery. Byli więźniami Albrechta Perfidnego, który szantażował ich córkę, aby uzyskać informacje na temat szkolenia smoków.

Historia

Jeźdźcy smoków

Po raz pierwszy pojawiają się w serialu Jeźdźcy smoków w odcinku Słodka Heathera (część 2), jednak zostali wspomniani już wcześniej, w odcinku Słodka Heathera (część 1).

W odcinku Słodka Heathera (część 1), kiedy przyjaciele znajdują Heatherę i rozbity statek, dziewczyna twierdzi, że razem z rodzicami została porwana przez piratów.

Płynęliśmy z rodzicami do domu na wyspę. Zaatakowali nas ci okrutni piraci. Porwali łódź, pojmali nas i zabrali na wyspę. Tam nas uwięzili. Udało mi się jakoś uciec, ale mama i tata nie mieli tyle szczęścia.

W następnym odcinku przyznaje się, że wymyśliła historię z piratami, jednak jej rodzice faktycznie są w niewoli u Łupieżców. Jednak jeźdźcy jej nie ufają, ponieważ wydało się, że współpracuje z Albrechtem.

Kiedy Astrid pod przebraniem Heathery dostaje się na wyspę wroga i zdobywa Smoczy Podręcznik, chce uciec. Jednak wtedy Albrecht pokazuje jej uwięzionych rodziców dziewczyny. Po krótkiej rozmowie wojowniczka zgadza się "wymienić" ich na Smoczą księgę, jednak jej plan się nie udaje i Albrecht odkrywa oszustwo.

Kiedy Astrid spotyka się z pozostałymi jeźdźcami, przyprowadza ze sobą rodziców Heathery. Po chwili wszyscy wpadają w pułapkę Łupieżców. Wtedy zjawia się Heathera na Wichurze, która ratuje jeźdźców oraz swoich rodziców.

Pod koniec odcinka dziękują za ratunek i razem z córką wracają na swoją wyspę.

Na końcu świata

W odcinkach 10 i 11 3 sezonu ponownie pojawia się Hethera. Okazuje się wtedy, że jej rodzice zostali zamordowani razem z całą wioską podczas ataku Berserków dowodzonych przez Dagura. Dziewczyna pod wpływem tego traumatycznego wydarzenia staje się wojowniczką mającą jeden cel - pomszczenie rodziny. Równocześnie wychodzi na jaw, że owi rodzice nie byli jej rodzicami biologicznymi, a jedynie zastępczymi, jednak nie wiadomo, w jakich okolicznościach zaczęli opiekować się dziewczyną.

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki