FANDOM

Raziprąd Valki (ang. Valka's Seashocker) - przedstawiciel gatunku Raziprąd, pojawiający się w filmie Jak wytresować smoka 2, a także w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk, gdzie został nazwany i dokładnie pokazany.

Imię tego osobnika wzięło się stąd, iż jest on jednym ze smoków znajdujących się pod opieką Valki. Żyje w morzu otaczającym Smocze Sanktuarium.

Wygląd

Chociaż w filmie wszystkie Raziprądy mają skórę o ciemnoniebieskiej barwie, ten smok jest wyjątkowy, bowiem na jego ciele znajdują się liczne plamki o żółtym kolorze, które układają się w pręgi na skrzydłach. Sam smok z kolei posiada bardziej fioletowe, aniżeli niebieskie łuski. Nie widać tego w filmie, lecz można zobaczyć w grze.

Historia

Jak wytresować smoka 2

Smok ten jest jednym z kilku, które zabierają ze sobą Szczerbatka, gdy ten spada do oceanu po ataku Valki. Mogło się wydawać, że Raziprądy chciały go skrzywdzić, lecz tak naprawdę zabrały one Szczerbatka do Sanktuarium, gdzie inne smoki oddały go Czkawce.

W grach

Rise of Berk

Jako jeden ze smoków limitowanych, Raziprąd Valki był dostępny okazjonalnie między innymi w dniach:

  • 9 do 12 stycznia, 2015 roku
  • 10 do 11 kwietnia, 2015 roku
  • 8 do 11 maja, 2015 roku
  • 28 do 29 lutego, 2016 roku
  • 6 do 9 maja, 2016 roku

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier