Fandom

Raziprąd Valki

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Seashocker 0 - FB.png

Raziprąd Valki (ang. Valka's Seashocker) - przedstawiciel gatunku Raziprąd, pojawiający się w filmie Jak wytresować smoka 2, a także w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk, gdzie został nazwany i dokładnie pokazany.

Imię tego osobnika wzięło się stąd, iż jest on jednym ze smoków znajdujących się pod opieką Valki. Żyje w morzu otaczającym Smocze Sanktuarium.

Wygląd

Chociaż w filmie wszystkie Raziprądy mają skórę o ciemnoniebieskiej barwie, ten smok jest wyjątkowy, bowiem na jego ciele znajdują się liczne plamki o żółtym kolorze, które układają się w pręgi na skrzydłach. Nie widać tego w filmie, ale można je zobaczyć w grze.

Historia

Jak wytresować smoka 2

Smok ten jest jednym z kilku, które zabierają ze sobą Szczerbatka, gdy ten spada do oceanu po ataku Valki. Mogło się wydawać, że Raziprądy chciały go skrzywdzić, lecz tak naprawdę zabrały one Szczerbatka do Sanktuarium, gdzie inne smoki oddały go Czkawce.

Rise of Berk

Valka's Seashocker

Seashocker 0 - FB.png

Seashocker 0 - FB.png

Valka's Seashocker Egg.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ limitowany
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność ograniczony czas
Główne siedlisko Grandiose Glacier
Czas poszukiwania jaja 6 godzin
Czas wyklucia 3 dni 16 godzin
Cena RoB-runa.png 2 800
Opis z gry
After Hiccup and Toothless' first encounter with Valka and Cloudjumper ended with Toothless falling into the icy sea, this faithful Seashocker pulled Toothless to safety.
Tłumaczenie
Po pierwszym spotkaniu Czkawki i Szczerbatka z Valką i Chmuroskokiem, zakończonym upadkiem Szczerbatka do zamarzniętego morza, ten wierny Raziprąd zapewnił mu bezpieczeństwo.

Inne Wiki

Losowa wiki