Fandom

Racing For The Gold

1533strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze29 Udostępnij

Racing for the gold.jpg

Racing For The Gold (tłum. Wyścig po Złoto) - seria krótkich filmików emitowanych jako reklamy podczas zimowych igrzysk w 2010 roku. W każdym filmie narracji udzielał Pyskacz Gbur.

Bobsledding

Bob.jpg
Viking bobsledding requires three things: strength, courage, and a guy named Bob.

"Bobsledding" Wikingów, potrzebuje trzech elementów: sprytu, odwagi ... i kolesia imieniem Bob.''

— Gobber the Belch/Pyskacz

W tym filmiku Astrid i Czkawka ślizgają się po śniegu, jadąc na Bobie jak na sankach. W pewnym momencie wjeżdżają w rozwieszone pranie i w stado owiec.

full00:32

HOW TO TRAIN YOUR DRAGON - Dragon-Viking Games Vignettes Bobsled

full

Medals

Sączysmark, Szpadka i Śledzik dostają medale. Za trzecie miejsce otrzymuje się medal z rogu, za drugie - medal z granitu, za pierwsze - medal z szynki. Kiedy Sączysmark dostaje nagrodę za pierwsze miejsce, porywa go skuszony wonią mięsa Koszmar Ponocnik prawdopodobnie Hakokieł. Szpadka wchodzi na podium pierwszego miejsca, czyli na miejsce Sączysmarka.

HOW TO TRAIN YOUR DRAGON - Dragon-Viking Games Vignettes Medal Ceremony00:32

HOW TO TRAIN YOUR DRAGON - Dragon-Viking Games Vignettes Medal Ceremony

Snowboarding

Czkawka ślizga się na snowboardzie. W pewnym momencie wyskakuje w powietrze i ląduje w pysku lecącego Śmiertnika Zębacza, który zrzuca go z deski.

full00:32

HOW TO TRAIN YOUR DRAGON - Dragon-Viking Games Vignettes Snowboarding

full

Speed Skating

Stoick i Pyskacz ścigają się na łyżwach. Są napędzani przez ogień Gronkla. Trafiając na górę, za sprawą smoków Pyskacz ląduje w zaspie, zaś Stoick wylatuje w kosmos, gdzie Gronkiel pozostawia go samego.

full00:32

HOW TO TRAIN YOUR DRAGON - Dragon-Viking Games Vignettes Speed Skating

full

Ski Jump

Śledzik skacze na nartach, wystrzelony z katapulty. Lecąc w powietrzu, wpada na Straszliwca Straszliwego. Po krótkim locie uderza w ogromną zaspę śniegu. Dostaje pierwsze miejsce.

full00:32

HOW TO TRAIN YOUR DRAGON - Dragon-Viking Games Vignettes Ski Jump

full

Inne Wiki

Losowa wiki