Fandom

Pupil Gothi

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Artykuł
Dragon icon.png Pupil Gothi
Gothi's Pet-NQ.png
Podstawowe informacje
Gatunek Straszliwiec Straszliwy
Płeć Prawdopodobnie samiec
Treser Gothi
Status żyje
Pozostałe informacje
Debiut Jak wytresować smoka 2 (prawdopodobnie)

Rise of Berk (nazwany)

Pupil Gothi (ang. Gothi's Pet; nieoficjalne polskie tłumaczenie) - smok z gatunku Straszliwiec Straszliwy, pojawiający się w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk. Prawdopodobnie widzimy go także w filmie Jak wytresować smoka 2 , jednak nie został tam nazwany. Dokładne imię smoka również pozostaje nieznane.

Opis

Gothi kocha Straszliwce Straszliwe, latające wokół jej domu, ale nawet ona ma swojego ulubionego. Ich więź jest specyficzna, jakby potrafili porozumiewać się we wspólnym języku.

—opis z gry Rise of Berk

Charakter

Wiadomo, że smok ten jest niezwykle przyjacielski i ufny wobec ludzi, podobnie jak reszta stadka wytresowanego przez Gothi. Ten smok jednak jest do niej szczególnie przywiązany, łączy ich głęboka więź. Potrafią porozumiewać się we wspólnym języku - fakt ten sugeruje, iż Gothi prawdopodobnie zna tajniki jakiejś metody komunikacji rozumianej i używanej przez smoki.

Wygląd

Gothi's Pet Baby.png

pisklak

Wytresowany przez szamankę smok ma bardzo pospolite ubarwienie ciała. Jest ono jasnozielone z pomarańczowo-czerwonym grzbietem, ogonem oraz skrzydłami. Tak zresztą wyglądają wszystkie Straszliwce zamieszkałe w domku Gothi, bardzo trudno jest więc go wyróżnić ze stada.

W wieku pisklęcym, skrzydła smoka mają barwę raczej różową i ich część jest zielonkawa. Głowa i oczy są większe, zaś ogon krótszy w stosunku do reszty ciała.

Historia

Jak wytresować smoka 2

HTTYD Gothi.jpg

Jeden z tych Straszliwców to prawdopodobnie Pupil Gothi

Smok ten najprawdopodobniej pojawia się w filmie, jako jeden z kilku wytresowanych przez Gothi smoków z gatunku Straszliwiec Straszliwy. Nie wiadomo jednak, który konkretnie jest to smok. Wraz z pozostałymi towarzyszami uwielbia bawić się z szamanką, często przesiaduje na swojej właścicielce, za dnia krąży wokół jej domu, zaś w nocy śpi razem z nią w jednym łóżku.

Podczas ataku Drago Krwawdonia oraz Oszołomostracha na wyspę Berk, wszystkie Straszliwce wraz z Pupilem zostają opanowane przez Alfę i odlatują z domku Gothi, by przyłączyć się do walki u boku bestii. Po pokonaniu jej przez Szczerbatka wszystkie Straszliwce powróciły do właścicielki, rzucając się na nią i prawie zwalając z nóg.

Rise of Berk

Gothi's Pet

Gothi's Pet-NQ.png

Gothi's Pet-NQ.png

Pupil-gothi-jajo-rob.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ limitowany ekskluzywny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalna okazja
Główne siedlisko zależy od promocji
Czas poszukiwania jaja zależy od promocji
Czas wyklucia 12 godzin
Cena RoB-runa.png 600
Opis z gry
Gothi loves all the Terrible Terrors swarming around her house, but even she has her favorite. Their bond is special, as if they have their own personal language (Dragonese?)
Tłumaczenie
Gothi kocha wszystkie Straszliwce Straszliwe krążącę wokół jej domu, ale nawet ona ma swojego ulubieńca. Ich więź jest specyficzna, jak gdyby potrafili porozumiewać się we własnym języku (Smokońskim?)

Zobacz też:

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki