Fandom

Pułapki

1531stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Artykuł
Tumblr n9iutxhq8O1t4wx8uo8 1280.png

Pułapki — sidła na smoki wykorzystywane przez wikingów do zabijania lub łapania smoków. W odcinku ,,Zębiróg w ogniu" Mieczyk wpadł w jedną z pułapek.

Budowa i zastosowanie

Obrońcy Berk

Pułapki zostały wspomniane w odcinku Zębiróg w ogniu. Występowały trzy główne rodzaje pułapek: jedna, wyglądająca jak wielkie wnyki, która służyła do zabijania smoków, zaś pozostałe dwie służyły do ich łapania. Pierwsza za pomocą siatki, a druga za pomocą liny z żelaznymi kulami jako obciążnikami. W powyższym odcinku drugiego sezonu Pyskacz pokazał uczniom jak rozbrajać takie pułapki. Ich zadaniem było znaleźć pułapki na wyspie i rozbroić je, aby nie zagrażały już udomowionym smokom.

Jak wytresować smoka 2

W drugiej części filmu smocze pułapki pojawią się jako główna broń Drago Krwawdonia. Wykonywane są przez Ereta, młodego wikinga. Złapane smoki dołączają do armii Drago. 

Pułapki to wyrzutnie lub kuliste sidła. Czasem znajdują się w nich pobratymcy smoków. Gdy gad zobaczy swojego przyjaciela w pułapce i chce mu pomóc, potrzask się zamyka.

Z rozmowy Valki i Czkawki wiadomo, że niektóre pułapki Drago są niebezpieczne dla smoków, ponieważ mogą odciąć im kawałek skrzydła lub nogę, a nawet oślepić.

Inne Wiki

Losowa wiki