FANDOM

Potomek Sztukamięs (ang. Meatlug's Offspring; nieoficjalne polskie tłumaczenie) - smok z gatunku Gronkiel, po raz pierwszy pojawiający się w krótkometrażówce Prezent Nocnej Furii, a potem w grze Rise of Berk. Jest jednym z dzieci Sztukamięs.

Wygląd

Smok ten nie posiada anatomicznych cech odmiennych w stosunku do innych Gronkieli.

Zwierzę ma dość charakterystyczny, różowy zestaw barw, w niektórych miejscach o ciemniejszych bądź jaśniejszych odcieniach. Z kolei wypustki na ciele smoka, podobnie jak u ojca, posiadają żółty kolor i jest ich nieco mniejsza, niż norma zezwala, ilość.

Historia

Prezent Nocnej Furii

Gdy podczas święta Snoggletog wszystkie dorosłe smoki opuściły wyspę Berk, udały się do Lęgowiska, by złożyć jaja. Podobnie stało się ze Sztukamięs, która jednak część swoich jaj złożyła jeszcze w wiosce Berk. Chcąc zrobić prezent swoim znajomym, młodzi jeźdźcy zabrali jaja smoczycy i poukrywali je w domach Wandali, nie wiedząc jednak, jak jaja się wykluwają.

Jaja wybuchły, podpalając większość domów w wiosce. Z jaj wykluło się kilka piskląt, które czekały na wyspie na swoją mamę. Sztukamięs wróciła ze wszystkimi smokami i od razu odnalazła swoje dzieci, by je nakarmić. Jednym z piskląt był różowy Gronkiel, który pojawia się potem w grze Rise of Berk.

W grach

Rise of Berk

Jako smok limitowany, potomek Sztukamięs pojawiał się w następujących dniach:

  • 30 grudnia do 2 stycznia, 2014 roku
  • 10 do 12 marca, 2015 roku
  • 23 do 24 kwietnia, 2015 roku
  • 30 do 31 maja, 2016 roku

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier