Fandom

Potężny Cwaniak Bohater

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Potężny Cwaniak Bohater (ang. Humungously Hotshot the Hero) - jeden z głównych bohaterów występujących w książce How to Twist a Dragon's Tale

Historia

Wcześniejsze lata

Jest to Wiking należący niegdyś do klanu Kudłatych Chuliganów, który zakochał się w Walhallaramie z wzajemnością. Jednak, by zdobyć jej rękę, ojciec kobiety, Stary Dziad, kazał mu spełnić Niemożliwą Misję. Polegała ona na tym, by skraść Ognisty Kamień z wulkanu o nazwie Wyspa Lawowych Prostaków. Kiedy odchodził, jego ukochana przecięła na pół swój medalik z sercem i jedną połówkę wręczyła właśnie jemu, mówiąc, że gdyby potrzebował pomocy, niech przyśle swój medalik w paszczy smoka. 

Będąc już w wulkanie, Cwaniak spotyka na swojej drodze Straszliwego Ala (pod tym pseudonimem ukrył się Alvin Przechera). Mężczyzna obiecał przekazać wieść o potrzebie pomocy jego ukochanej, jednak przez piętnaście lat nie wracał. Kiedy Al w końcu wrócił, przyniósł wiadomość, że Walhallarama nie chce mężczyzny, który popada w tarapaty,  i wybrała na miejsce Cwaniaka Słoicka Wielkiego. Jednak później okazało się, że Alvin okłamał go.

How to Twist a Dragon's Tale

Cwaniak ocalił Czkawkę uwięzionego w kręgu ognia w pożarze lasu. Później obiecał opiekować się nim, jednak pewnej nocy chłopiec przyłapuje go, gdy ten chciał targnąć się na życie Czkawki. Wtedy właśnie załamany mężczyzna opowiada swoją historię, zaś Czkawka przebacza mu. 

Później Cwaniak Bohater towarzyszy Czkawce podczas jego wyprawy do wulkanu, który chcieli powstrzymać przed eksplozją. Wychodzi stamtąd żywy, a Słoick Wielgi, w ramach wdzięczności, postanawia spełnić jego życzenie. Cwaniak Bohater prosi o najszybszą łódź wodza Chuliganów, po czym odpływa, jako niespełniony, nieszczęśliwie zakochany człowiek, by rozpocząć nowe życie.

How to Break a Dragon's Heart

Potężny Cwaniak został porwany i uwięziony jako Zaręczony w więzieniu Berserków. Znów zakochał się, tym razem w Księżniczce Tantrum. Miał zostać poświęcony Bestii, tak jak pozostali Zaręczeni. Uciekł jednak, tak jak pozostali, gdy Czkawka uwolnił Bestię.

Zobacz też

Bohaterowie z książek

Inne Wiki

Losowa wiki