Fandom

Poczta lotnicza

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Jws973.png

Straszliwiec z wiadomością wysłany na Berk

Poczta lotnicza (ang. Air Mail) — system komunikacji działający na dalekie odległości, w którym wykorzystuje się smoki z gatunku Straszliwiec Straszliwy.

Funkcjonowanie

Poczta lotnicza działa dzięki Straszliwcom Straszliwym. Smoki te są bardzo terytorialne i przywiązują się do miejsca, w którym mieszkają lub długo przebywają, dlatego instynktownie wracają w owe miejsce.

Wykorzystując to przywiązanie, razem ze smokiem można wysłać list lub niewielkiej wielkości pakunek, który przywiązuje się do tylnej łapy smoka za pomocą sznurka. Straszliwiec potrafi odnaleźć odbiorcę i przekazać mu przesyłkę.

Historia

Uśmiech....gif

Straszliwiec Straszliwy z przyczepionym listem na tylnej łapie

Na pomysł stworzenia poczty lotniczej wpadli Czkawka i Śledzik w odcinku Nieposkromiony apetyt. W tym celu wykorzystali wytresowanego w poprzednim odcinku Straszliwca Czkawki - Ostrostrzała.

Obserwując nietypowe zachowanie smoków z pobliskich wysp, Czkawka wysłał za pomocą poczty lotniczej list do Śledzika, aby przyleciał na Smoczą Wyspę. Później poczta została użyta ponownie, aby powiadomić Mieczyka, Szpadkę oraz Sączysmarka, by przybyli pomóc w walce z Krzykozgonem.

Poczta lotnicza pojawia się również w odcinku Wyrzutki (część 2), kiedy Czkawka z wyspy Łupieżców wysyła Straszliwca z wiadomością na Berk.

W odcinku Kto pod kim dołki kopie (część 2) dowiadujemy się, że z poczty korzysta Johann Kupczy.

Inne Wiki

Losowa wiki