Fandom

Plemię Ereta

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Artykuł

Plemię Ereta - plemię Ereta, którego nazwa nie jest znana.

Opis

Plemię Ereta zapewne jest bardzo duże. Nie zamieszkuje prawdopodobnie terenu wikingów, tylko te chłodne, położone na północy. Możliwe, iż w okolice Berk dotarło w poszukiwaniu handlu i pracy oraz nowych ziem do zakładania osad i wiosek.

Członkowie

Członkowie plemienia przypominają eskimoskie plemiona. Wytwarzają również podobne narzędzia i tak samo się ubierają. Może to świadczyć o północnym pochodzeniu. 

Do plemienia należą również kobiety, ale te zostały z pewnością w domach. W filmie widzimy tylko Ereta i grupę innych członków owego plemienia.

Ludzie tego pochodzenia są niscy, posiadają ciemne, zazwyczaj czarne włosy i chodzą ubrani w zwierzęce skóry. Wiemy, że są bardzo liczni.

Umiejętności

Do fabuły drugiej części filmu zajmowali się wykonywaniem wszelakich broni i pułapek, wyłącznie na smoki, dla niejakiego Szaleńca.

Plemię specjalizuje się w łowiectwie - na północy zajmowali się polowaniami na różne, morskie/wodne stworzenia. 

Łowcy smoków

Z plemienia Ereta najprawdopodobniej pochodzą Łowcy smoków z Jak wytresować smoka 2. Wskazuje na to fakt, iż ubierają się oni w skóry niedźwiedzi. Jak wiemy tylko eskimosi mieli styczność z tymi stworzeniami.

Pochodzenie etniczne

Jak już wspomniano, ludzie z tego plemienia pochodzą z północy i należą do eskimoskich plemion. W pobliże Berk dotarli w poszukiwaniu nowych miejsc do osiedlenia się, handlu i tak dalej. O ich prawdziwych, etnicznych korzeniach dowodzi ich styl ubierania. Niektórzy z nich noszą niedźwiedzie skóry, a zwierzęta te spotykamy tylko na biegunie północnym, południowy jest bowiem zamieszkiwany przez pingwiny.

Ciekawostki

  • Ludzie z tego plemienia nie są zbyt wysocy.
  • Do tego plemienia należy Eret syn Ereta i Eret I (pierwszy).

Inne Wiki

Losowa wiki