Fandom

Plaga Odyna

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Scourge of Odin.png

Astrid chora na Plagę Odyna

Plaga Odyna (nieoficjalne polskie tłumaczenie, ang. Scourge of Odin) - śmiertelna choroba przenoszona przez krwiobieg. Pojawia się w odcinku Buffalord Soldier.

Przyczyny

Nie wiadomo, co jest przyczyną powstawania plagi Odyna, wiadomo jednak, iż choroba ta rozprzestrzenia się tylko i wyłącznie poprzez rany, dostając się do krwiobiegu potencjalnej ofiary.

Objawy

Objawami towarzyszącymi tej chorobie są m.in kaszel, blada (z czasem zielonkawa) skóra, zmęczenie, a z biegiem czasu utrata przytomności i przybranie zielonej barwy przez skórę. Pierwszego dnia osoba zarażona zaczyna kaszleć, a jej skóra przybiera białawą barwę, zaś drugiego dnia staje się ona zmęczona i osowiała, ma także tendencję do częstego omdlewania. Trzeciego dnia zarażony umiera.

Lekarstwo

Jedynym lekarstwem na tę śmiertelną chorobę jest ślina, wytwarzana przez smoki z gatunku Buffalord, zmieszana ze specjalnymi ziołami, która to kombinacja ma zieloną barwę. Lekarstwo to jest trudne do zdobycia, ze względu na to, iż smoki wytwarzające jego główny składnik są zagrożone wyginięciem.

Historia

W odcinku Buffalord Soldier, Astrid, podczas samotnej wyprawy, trafia na wrak statku, na którym znajduje półżywego człowieka w bardzo zaawansowanym stadium Plagi Odyna. Człowiek ten łapie ją za rękę i drapie ją, przez co zarazki dostają się do ciała Astrid. Ta szybko zaczyna się gorzej czuć, co po powrocie na Koniec Świata zauważają Jeźdźcy. Gdy dziewczyna ląduje w łóżku, przyznaje się innym, co zaszło, a Śledzik od razu znajduje sposób na wyleczenie dziewczyny. Jeźdźcy ruszają na wyprawę, by odnaleźć przedstawiciela gatunku Buffalord, i trafiają na wyspę Odin's Respite. Tam znajdują Buffalorda i pobierają ślinę z jego paszczy. Okazuje się jednak, że ślina szybko się utwardza, dlatego Jeźdźcy próbują przetransportować smoka na Koniec Świata, by tam bezpośrednio dać lekarstwo Astrid. Próba kończy się niepowodzeniem i smok wraca na swoją łąkę. Dlatego właśnie Jeźdźcy sprowadzają Astrid na wyspę i tam znów próbują zdobyć antidotum. Gdy nie działa na dziewczynę zwykła ślina, Śledzik zwraca uwagę, że ślina musi być zmieszana z ziołami. Dają więc smokowi specjalne zioła, które smok zjada. W tym momencie smok zostaje schwytany przez Łowców, którzy nieoczekiwanie pojawiają się na wyspie. Czkawka prosi ich, by pozwolili zabrać tylko trochę śliny, na co Łowcy przystają. Antidotum leczy Astrid, która od razu po zażyciu leku wraca do zdrowia. Pod koniec odcinka Astrid honoruje ofiary choroby, które zastała na statku, urządzając im pogrzeb.

Inne Wiki

Losowa wiki