FANDOM

Dragon icon Pestbud
Pestbud
Podstawowe informacje
Imię Pestbud
Gatunek Snifflehunch
Płeć samiec
Przyjaciele Valka
Status żyje
Lokalizacja Berk
Pozostałe informacje
Debiut Jak wytresować smoka 2

Pestbud (brak polskiego tłumaczenia) - smok, przedstawiciel gatunku Snifflehunch, pojawiający się w filmie Jak wytresować smoka 2, a później także w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Smok ten, rozmiarem i budową ciała nie różni się od pozostałych przedstawicieli swojego gatunku. Jego skóra ma zielono - żółtą barwę z domieszką koloru pomarańczowego, a także czerwonego na końcówkach skrzydeł, łapach i wypustkach pokrywających grzbiet zwierzęcia.

Charakter

Pestbud jest jednym ze smoków, które swego czasu zamieszkiwały Smocze Sanktuarium. Jest więc bardzo posłuszny Alfie, a prócz tego z pewnością zaprzyjaźniony z Valką. Jest nie tylko smokiem niezwykle ciekawskim, ale również przyjacielskim.

Historia

Jak wytresować smoka 2

Smok ten pojawia się kilkukrotnie w filmie, między innymi w Smoczym Sanktuarium oraz podczas wspólnego lotu Valki i jej syna.

Prawdopodobnie, tak jak inne smoki z Sanktuarium, podczas bitwy pod Smoczym Sanktuarium Pestbud bierze udział w walce, a po pokonaniu Oszołomostracha Drago przeprowadza się na Berk.

W grach

Rise of Berk

Rumpus

Pestbud - FB

Pestbud - FB

Rob
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ unikalny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalna okazja
Główne siedlisko Queen's Cove
Czas poszukiwania jaja ?
Czas wyklucia ?
Cena RoB-runa 6000
Opis z gry
This prying Dragon likes to stick its nose where it doesn't belong! It decided that Toothless was a friend at first sniff.
Tłumaczenie
Ten wścibski smok lubi trzymać nos tam gdzie nie należy! Zdecydowanie można powiedzieć, że on i Szczerbatek są przyjaciółmi od pierwszego powąchania.

Galeria

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki