FANDOM

Dziewczyna Hakokła (ang. Girl Hookfang); smoczyca, przedstawicielka gatunku Koszmar Ponocnik pojawiająca się w Jeźdźcy smoków: Na końcu świata w odcinku Koszmarny koszmar oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Wyglądem nie różni się od pozostałych Ponocników. Smoczyca ma różową barwę ciała z żółtymi plamami na skrzydłach, pysku oraz ogonie.

Charakter

Dziewczyna Hakokła ma bardzo łagodne usposobienie. Jest odpowiedzialna za trójkę swoich jaj, z których później wykluwają się pisklęta. Jest przyjaźnie nastawiona do ludzi. Wobec wrogów jest bezbronna i strachliwa, z tego powodu woła o pomoc Hakokła.

Historia

Smoczyca występuje w odcinku Koszmarny koszmar. Bezpieczeństwu jej oraz trzech jaj zagraża Skrzydłoolbrzym, które walczy o dominację i chce pozbyć się konkurencji. Samica woła więc o pomoc, a wołanie to słyszy Hakokieł, który wkrótce ucieka jeźdźcom, aby pomóc w obronie jaj. Gdy Skrzydłoolbrzym zostaje pokonany, Sączysmark chrzci smoczycę imieniem Dziewczyna Hakokła, mówiąc także że należy do rodziny. Smoczyca pozwala jeźdźcom smoków podejść do jaj i obserwować, jak wykluwają się młode.

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Ciekawostki

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier