FANDOM

Pani Larsen - nieznana z imienia kobieta, jest bohaterką serialu Jeźdźcy smoków. Należy do plemienia Wandali.

WyglądEdytuj

Jest to średniego wzrostu kobieta. Nosi ciemnoszarą, skórzaną kamizelę oraz ciemnobrązowe karwasze. Włosy mają kolor blond, zaś na szczycie głowy spoczywa hełm z dwoma sterczącymi do góry rogami w kształcie litery S.

CharakterEdytuj

Kobieta prawdopodobnie ma dość porywczy charakter, podobnie jak większość kobiet żyjących w wiosce. Kocha swoje dzieci, troszczy się o nie i wobec nich jest wrażliwa, lecz w sytuacji, w której ktoś je obraża, oburza się. 

HistoriaEdytuj

Jeźdźcy smoków Edytuj

Pierwszy raz występuje w odcinku Wiking do wynajęcia, w którym Pyskacz oficjalnie, na oczach całego plemienia, przyjmuje córkę pani Larsen o imieniu Hildegarda do klanu.

Kobieta pojawia się także w odcinku Dziwnobarwny klejnot. Jest obecna w Twierdzy, kiedy Śledzik chwali się swoim klejnotem (którym w rzeczywistości jest jajo Zmiennoskrzydłego). Kobieta pragnie zdobyć "klejnot" dla siebie, by zapewnić sobie i swoim dzieciom bogactwo, oferując za niego swojego syna, Gustawa. Później oburza się, kiedy Mieczyk spogląda na trzymaną w rękach Hildegarda i nazywa ją bekonem.

Zobacz teżEdytuj

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier