Fandom

Pani Larsen

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Humans ico.png Pani Larsen
Mama gustava.png
Podstawowe informacje
Imię Nieznane
Płeć Kobieta
Smok Brak
Klan Wandale
Status Żyje
Lokalizacja Berk
Wygląd
Oczy ciemne
Włosy blond
Rodzina
Mąż Pan Larsen
Dzieci Gustaw Larsen

Hildegarda

Pozostałe informacje
Debiut Wiking do wynajęcia

Pani Larsen - nieznana z imienia kobieta, jest bohaterką serialu Jeźdźcy smoków. Należy do plemienia Wandali.

Wygląd

Jest to średniego wzrostu kobieta. Nosi ciemnoszarą, skórzaną kamizelę oraz ciemnobrązowe karwasze. Włosy mają kolor blond, zaś na szczycie głowy spoczywa hełm z dwoma sterczącymi do góry rogami w kształcie litery S.

Charakter

Kobieta prawdopodobnie ma dość porywczy charakter, podobnie jak większość kobiet żyjących w wiosce. Kocha swoje dzieci, troszczy się o nie i wobec nich jest wrażliwa, lecz w sytuacji, w której ktoś je obraża, oburza się. 

Historia

Jeźdźcy smoków

Pierwszy raz występuje w odcinku Wiking do wynajęcia, w którym Pyskacz oficjalnie, na oczach całego plemienia, przyjmuje córkę pani Larsen o imieniu Hildegarda do klanu.

Kobieta pojawia się także w odcinku Dziwnobarwny klejnot. Jest obecna w Twierdzy, kiedy Śledzik chwali się swoim klejnotem (którym w rzeczywistości jest jajo Zmiennoskrzydłego). Kobieta pragnie zdobyć "klejnot" dla siebie, by zapewnić sobie i swoim dzieciom bogactwo, oferując za niego swojego syna, Gustawa. Później oburza się, kiedy Mieczyk spogląda na trzymaną w rękach Hildegarda i nazywa ją bekonem.

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki