Fandom

Pani Ack

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Humans ico.png Pani Ack
Pani ack.png
Podstawowe informacje
Imię Nieznane
Płeć Kobieta
Smok Mały Gronkiel
Klan Wandale
Status Żyje
Lokalizacja Berk
Wygląd
Oczy zielone
Włosy brązowe
Rodzina
Mąż Pan Ack
Pozostałe informacje
Debiut Jak wytresować smoka 2

Pani Ack (ang. mrs Ack) - jedna z kobiet należących do plemienia Wandali, bohaterka pojawiająca się w filmie Jak wytresować smoka 2. Najprawdopodobniej ma męża, którego imię także nie zostało poznane.

Wygląd

Jest to średniego wzrostu, dość szczupłej budowy kobieta. Nosi szarawą tunikę, pozbawioną rękawów, futrzaną kamizelę, a na rękach oplatane sznurkiem, brązowe karwasze. Tak jak inni wikingowie, jej nogi chronią grube, ciepłe buty. Twarz pani Ack jest niemal idealnie okrągła, rysy delikatne, oczy okrągłe, zaś nos płaski. Jej włosy są zwinięte w charakterystyczne grupy koków po bokach głowy. Na jej szczycie spoczywa półkulisty hełm nabijany ćwiekami, od którego odchodzą dwa wyginające się ku górze rogi.

Charakter

Niewiele wiadomo na temat osobowości kobiety. Z pewnością jest to osoba sympatyczna, nieco nieśmiała i spokojna. Jest także opiekuńcza wobec zwierząt, ponieważ, gdy ją widzimy, głaszcze i trzyma w rękach wytresowanego przez siebie małego Gronkla

Po zachowaniu Stoicka Ważkiego, który wpadł na kobietę i przeprosił ją, można uznać, iż jest lubiana przez mężczyzn, ci zaś bardzo dobrze ją traktują. 

Historia

Kobieta pojawia się przelotnie w filmie Jak wytresować smoka 2, po raz pierwszy w jednej z pierwszych scen. Najpierw w kuźni Pyskacza prawie wpada na nią Stoick Ważki, który w wyśmienitym humorze przeprasza ją i idzie dalej. Nieco rozbawiona pani Ack chichocze. Później, gdy Czkawka mówi ojcu o łowcach smoków i zbieranej przez nich smoczej armii, kobieta z zainteresowaniem i lekkim przerażeniem patrzy w stronę rozmówców, zerkając również na swojego męża.

Pani Ack pojawia się również pod koniec filmu, wśród przerażonych mieszkańców zaatakowanej przez Drago Krwawdonia wioski. To ona na głos mówi "Stoick?", gdy szalony łowca informuje ludzi o śmierci ich wodza.

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki