FANDOM

Pan Larsen nieznany z imienia mężczyzna, jest bohaterem serialu Jeźdźcy smoków. Należy do plemienia Wandali.

Wygląd

Jest to średniego wzrostu mężczyzna o brązowych włosach i ciemnych oczach. Nosi czerwoną tunikę. Podobnie jak większość wikingów nosi również grube, skórzane buty, chroniące przez zimnem. Mężczyzna ma długą, brązową, bujną brodę, długie wąsy, zaś włosy odstają z tyłu głowy. Na niej spoczywa trójkątny hełm z dwoma parami rogów, z których górna jest krótka, zaś dolna bardzo długa, zagięta do góry.

Charakter

Jest dość spokojny i opanowany, nie sprawia wrażenia, by był zapalonym wojownikiem podczas bitew. Ma smutną twarz, jednak u boku żony i córki uśmiecha się, co wskazuje na to, iż czuje się z nimi szczęśliwy.

Historia

Jeźdźcy smoków

Mężczyzna po raz pierwszy i jedyny pojawia się w odcinku Wiking do wynajęcia. W tym odcinku Pyskacz, na oczach całego plemienia Wandali, przyjmuje córkę pana i pani Larsenów, Hildegardę, do klanu. Mężczyzna wygląda na szczęśliwego u boku żony i córki.

Być może pojawia się także w innych odcinkach, jednak nie odgrywa w nich ważnej roli.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier