Fandom

Pan Larsen

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Humans ico.png Pan Larsen
Pan larson.png
Podstawowe informacje
Płeć Mężczyzna
Smok Brak
Klan Wandale
Status Żyje
Lokalizacja Berk
Wygląd
Oczy ciemne
Włosy brązowe
Rodzina
Żona Pani Larsen
Dzieci Gustaw Larsen
Hildegarda
Pozostałe informacje
Debiut Wiking do wynajęcia

Pan Larsen nieznany z imienia mężczyzna, jest bohaterem serialu Jeźdźcy smoków. Należy do plemienia Wandali.

Wygląd

Jest to średniego wzrostu mężczyzna o brązowych włosach i ciemnych oczach. Nosi czerwoną tunikę. Podobnie jak większość wikingów nosi również grube, skórzane buty, chroniące przez zimnem. Mężczyzna ma długą, brązową, bujną brodę, długie wąsy, zaś włosy odstają z tyłu głowy. Na niej spoczywa trójkątny hełm z dwoma parami rogów, z których górna jest krótka, zaś dolna bardzo długa, zagięta do góry.

Charakter

Jest dość spokojny i opanowany, nie sprawia wrażenia, by był zapalonym wojownikiem podczas bitew. Ma smutną twarz, jednak u boku żony i córki uśmiecha się, co wskazuje na to, iż czuje się z nimi szczęśliwy.

Historia

Jeźdźcy smoków

Mężczyzna po raz pierwszy i jedyny pojawia się w odcinku Wiking do wynajęcia. W tym odcinku Pyskacz, na oczach całego plemienia Wandali, przyjmuje córkę pana i pani Larsenów, Hildegardę, do klanu. Mężczyzna wygląda na szczęśliwego u boku żony i córki.

Być może pojawia się także w innych odcinkach, jednak nie odgrywa w nich ważnej roli.

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki