Fandom

Północni Wędrowcy

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Północni Wędrowcy (z ang. Northern Wanderers; nieoficjalne polskie tłumaczenie) - jedno z nielicznych plemion, do których nie należą Wikingowie. Bohaterowie pojawiają się jedynie w powieściach.

Opis

Plemię to zamieszkuje północną część globu, wiecznie pokrytą lodem. Wędrowcy polują na niedźwiedzie polarne oraz foki, by zdobyć mięso oraz skóry do ogrzewania się. Zamieszkują wioski. Dzieci większość swojego czasu poświęcają zabawom oraz bieganiu po pustyniach śnieżnych. 

Znani członkowie

Historia

Wcześniejsze lata

Kilka tygodni przed akcją powieści How to Ride a Dragon's Storm, należący do Północnych Wędrowców chłopczyk o imieniu Niedźwiadek wspomina, jak jego dom został napadnięty, a ludzie porwani i wzięci w niewolę przez Wikingów. Chłopiec oraz jego babcia zostali uwięzieni na statku Zakręconego Norberta o nazwie Amerykański Sen 2.

How to Ride a Dragon's Storm

Kiedy Czkawka również zostaje porwany i przetransportowany na statek Histeryków, przez przypadek trafił do pomieszczenia, w którym przebywali Niedźwiadek z jego babcią. Chcieli go zabić, jednak chłopak obiecał im, że jeśil zdoła, pomoże im uciec. By przypieczętować obietnicę, stara kobieta nadała mu Znak Niewolniczy. Gdy statek zostaje zaatakowany przez Lewiathorgana, Czkawka spuszcza do oceanu łodzie ratunkowe i umieszcza w nich dwóch Wędrowców. Po powrocie chłopaka na Głuplandię, babka wróciła, by osobiście mu podziękować, po czym odpłynęła w stronę domu.

How to Seize a Dragon's Jewel

Gdy Czkawka trafia na Bursztynowe Ziemie Niewolnicze, do Mrocznego Więzienia, spotyka tam małą dziewczynkę o imieniu Eggingarda, która okazuje się być siostrą poznanego wcześniej przez Czkawkę Niedźwiadka. Trafiają do jednej celi, w której Eggingarda opowiada mu wiele historii. Gdy w kilka dni później do więzienia przybywa Kamikazia, dowodząca akcją ratunkową, uwalnia Eggingardę i oddaje ją w ręce jej matki. Obie prawdopodobnie powróciły szczęśliwie do domu.

Inne Wiki

Losowa wiki