Fandom

Ojciec Pyskacza

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Humans ico.png Ojciec Pyskacza
Ojciec pyskacza.png
Podstawowe informacje
Imię Nieznane
Płeć Mężczyzna
Klan Wandale
Status Nie żyje
Lokalizacja Berk
Wygląd
Oczy Czarne
Włosy Ciemny blond
Wzrost Wysoki
Rodzina
Żona Matka Pyskacza
Dzieci Pyskacz Gbur
Inni Bork Wielki (prawdopodobnie pradziad)
Pozostałe informacje
Głos ANG John DiMaggio
Debiut Legenda o smoku Gnatochrupie

Ojciec Pyskacza — nieznany z imienia wiking, ojciec Pyskacza Gbura. Pojawia się jedynie dwukrotnie w krótkometrażówce pt. Legenda o smoku Gnatochrupie. Niewiele wiadomo więc o tej postaci.

Wygląd

Jest to potężnie zbudowany wiking o bardzo silnie umięśnionych ramionach i szerokiej klatce piersiowej. Jego sylwetka jest podobna do syna, Pyskacza. Nogi ma dość krótkie i krępe. Mężczyzna nosi prostą, pozbawioną rękawów kamizelę w barwie beżowo - brązowej oraz ciemne spodnie, przytrzymywane przez ciemny pas o klamrze w kształcie maleńkiej czaszki. Wokół nadgarstków owinięty jest szeroki sznurek. Podobnie jak inni wikingowie, na nogach nosi najprawdopodobniej grube futrzane kozaki.

Jego głowa przypomina głowę Pyskacza Gbura. Jest dość mała, pozbawiona szyi, na jej wąskim czubku spoczywa hełm z dwoma pnącymi się do góry rogami. Wąsy są długie i związane na końcach w supełki. Małe, surowe oczy zwieńczone są krzaczastymi brwiami.

Charakter

Ojca Pyskacza widzimy tylko dwa razy, gdy wygłasza bardzo krótkie kwestie. Można jednak wywnioskować, iż jest to człowiek opanowany i spokojny, lecz surowy i bezwzględny. Potężna budowa może wskazywać na zamiłowanie do wojny i uzdolnienie bitewne. Jest także nieco niecierpliwy.

Historia

Legenda o smoku Gnatochrupie

Mężczyzna pojawia się dwukrotnie w krótkometrażówce. Pierwszy raz, gdy wraz z małżonką oraz synem płynęli łodzią między górami lodowymi. W pewnym momencie Pyskacz został "wezwany przez naturę" i wyszedł na ląd, by ulżyć pęcherzowi. Po raz drugi widzimy jego ojca, gdy chłopak wraca na pokład statku i zostaje zapytany, co zajęło mu tak dużo czasu. Pyskacz nie przyznał się rodzicom, iż został zaatakowany przez Gnatochrupa.

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki