Fandom

Ognisty Kamień

1532strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Ognisty Kamień (ang. Fire Stone) — cenny przedmiot pojawiający się w książce How to Twist a Dragon's Tale autorstwa Cressidy Cowell. Kamień ma czerwono-pomarańczowy kolor i jest wielkości ludzkiej głowy.

Według legend, kiedy Ognisty Kamień zostanie wrzucony do wnętrza wulkanu, powstrzyma jego erupcję. Okazuje się jednak, że jest to informacja fałszywa.

Historia

Potężny Cwaniak Bohater, chcąc poślubić Walhallaramę, został zmuszony przez ojca kobiety do odnalezienia Ognistego Kamienia. Jeżeli go przyniesie, dostanie rękę kobiety. W tym celu mężczyzna udał się na Wyspę Lawowych Prostaków, ale został schwytany przez mieszkańców i zamknięty w więzieniu na kilkanaście lat.

Gdy Cwaniak przebywał w więzieniu, Słoickowi Wielgiemu udało się odnaleźć Ognisty Kamień i to on został mężem Walhallaramy.

Od kiedy Ognisty Kamień pojawił się na Głuplandii, był używany podczas spotkania wszystkich klanów. Ten, kto go trzyma, ma prawo głosu przez minutę, potem rzuca kamień w stronę pozostałych uczestników spotkania. Ten, kto go złapie, zyskuje prawo głosu.

Chcąc powstrzymać erupcję wulkanu zagrażającego mieszkańcom wioski, Czkawka ukradł Kamień ze spotkania i wrzucił go do wulkanu. Okazało się, że Kamień jest w rzeczywistości jajem ogromnego Ognistego Smoka, z którego, przy kontakcie z lawą, wykluła się bestia.

Inne Wiki

Losowa wiki