Fandom

OSIOŁ

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

OSIOŁ.png

Pyskacz trzymający Sączysmarka z szarfą grupy

Ogólnosmoczy Interwencyjny Oddział Łowczy, w skrócie OSIOŁ (ang. Dragon United Monitoring Brigade, w skrócie DUMB) — organizacja powołana przez Czkawkę w odcinku W smokach nadzieja.

Każdy należący do grupy nosi brązową szarfę wykonaną prawdopodobnie ze skóry, na której widnieje napis "DUMB" (skrót angielskiej nazwy organizacji), napisany pismem wikingów.

Historia

Organizacja została powołana przez Czkawkę w odcinku W smokach nadzieja. Jej celem było patrolowanie smoków w nocy, po tym jak Stoick nakazał jeźdźcom pilnowanie bestii po rzekomej kradzieży butów przez Jota i Wyma. W rzeczywistości za wszystkim tym stał Pleśniak, który chciał pozbyć się smoków z Berk.

Prócz patrolowania, czy wszystkie smoki śpią, celem grupy było również zapoznanie innych wikingów z intencjami tej organizacji, czym zajmowała się Astrid, a także patrolowanie, czy nikt podejrzany nie kręci się w pobliżu, za co odpowiedzialny był Sączysmark.

Gdy smoki zostały przepędzone z wyspy, organizacja przestała działać. W następnym odcinku, kiedy smoki wróciły na Berk, grupa prawdopodobnie nie odrodziła się.

Znani członkowie

Inne Wiki

Losowa wiki