Fandom

Notes

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Notes2.jpg

Czkawka i jego notes

Notes pojawia się kilkakrotnie w filmie Jak wytresować smoka, a później także w serialu oraz w filmie Jak wytresować smoka 2. Stanowi on główne wyposażenie Czkawki.

Wygląd

Notes ma niewielkie rozmiary, bez problemu można trzymać go w jednej dłoni. Oprawa wykonana jest z usztywnianej, brązowej zwierzęcej skóry. W pierwszym filmie widzimy, że w notesie znajduje się wiele pożółkłych kartek, jednak notes w filmie Jak wytresować smoka 2 ma w środku jedynie rozkładaną mapę. W serialu i drugiej cześci filmu znajduje się na nim symbol widniejący na smoczym podręczniku. 

Zastosowanie

Zastosowanie notesu jest oczywiste. Czkawka głównie sporządza w nim rysunki, najczęściej przedstawiające mapy różnych miejsc lub rysunki obserwowanych smoków.

Historia

Jak wytresować smoka

W filmie Czkawka w swoim notesie na początku narysowaną miał mapę wyspy Berk z zaznaczonymi na niej najważniejszymi obiektami. Czkawka użył jej, by odnaleźć powalonego przez siebie poprzedniego dnia Szczerbatka. W dalszej historii chłopak sporządza w nim bardzo ogólny rysunek Nocnej Furii, a podczas swych dalszych obserwacji wiele innych rysunków smoka.

Jak wytresować smoka 2

W drugiej części filmu notes Czkawki przestaje być notesem - zamiast kartek, znajduje się w nim rozkładana, jednak bardzo duża i szczegółowa mapa wyspy Berk i okolic. Coś w rodzaju notesu, a raczej plik kartek, ukryty jest w prawym karwaszu nowego kostiumu Czkawki o wielu funkcjach - rozpinana okładka kryje pod sobą plik kartek, które chłopak wyrywa i dokleja do mapy, gdy odkrywa jakieś nowe miejsce.

Galeria

Ciekawostki

Inne Wiki

Losowa wiki