Fandom

Noc łowców (część 2)

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze16 Udostępnij

Artykuł
Poprzedni odcinek
Noc łowców (część 1)
Noc łowców (część 2) Następny odcinek
W cieniu księżyca
Noc łowców (część 2)
Night of the Hunters, Part 2
Night of the hunters 2.jpg
Premiera 20px-Flag_of_Poland.svg.png 14 września 2016
20px-Flag_of_the_United_States.svg.png 8 stycznia 2016
Szczegóły
Sezon Jeźdźcy smoków: Na końcu świata
Numer odcinka 16
Ogólny nr odcinka 56

Noc łowców (część 2) (ang. Night of the Hunters (part 2)) - szesnasty odcinek sezonu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata. Jego premiera w USA odbyła się 8 stycznia 2016 roku na platformie internetowej Netflix, zaś w Polsce 14 września 2016 roku na kanale Cartoon Network.

Opis

Jeźdźcy, uwięzieni przez Łowców Smoków, próbują się wydostać, a Czkawka i Sączysmark usiłują wymyślić plan, który pozwoliłby im wyciągnąć przyjaciół.

Fabuła

Astrid, Śledzik, Mieczyk i Szpadka oraz ich smoki są uwięzieni w celach na statku Łowców Smoków. Ryker przesłuchuje ich, chcąc się dowiedzieć, gdzie trzymają Smocze Oko. Astrid podaje im dezorientujące informacje. Cały czas stawia czoło Heatherze.

Tymczasem Czkawka i Sączysmark, którzy zdołali uciec i ukrywają się na opuszczonej wyspie, próbują znaleźć sposób, by odbić jeńców i nie paść ofiarą zatrutych strzał Łowców. Czkawka wpada na pomysł, by opancerzyć smoki łuskami Krzykozgona i w tym celu udają się na jego wyspę. Wielki smok nie pamięta jeźdźców i tego, jak mu pomogli, ale dzięki obecności jego matki jeźdźcom udaje się uniknąć starcia i zdobyć zrzucone stare łuski smoka. Sporządzają z nich zbroje dla swoich smoków, głównie dzięki umiejętnościom Sączysmarka.

Na statku Ryker prezentuje jeźdźcom, jak traktuje ich smoki (wykorzystuje ich umiejętności do własnych celów), sądząc, że świadomość ich smutnego losu zmusi jeźdźców do mówienia. Żaden jednak się nie ugina, a podczas przesłuchania Szpadka podstępem kradnie od strażnika klucz do celi. Próba ucieczki kończy się niepowodzeniem, gdyż Mieczyk nie zauważa pułapki i przypadkiem uruchamia alarm. Strażnicy znów pojmują jeźdźców, tymczasem Astrid walczy z Heatherą i także zostaje pojmana. Rozdrażniony Ryker ma zamiar skazać jeńców na śmierć, ale Heathera przekonuje go, że lepiej użyć ich do niewolniczych prac na okręcie. Astrid i Mieczyk zostają przydzieleni do czyszczenia pokładu, Śledzik do pomocy przy karmieniu Sztukamięs (gdzie w końcu poznaje formułę na gronkielowe żelazo), Szpadka zaś do czyszczenia Jota i Wyma.

Przybywają Czkawka i Sączysmark na opancerzonych smokach i przeprowadzają atak na Łowców. Pozostali jeźdźcy wykorzystują ten moment, by się zbuntować i zasiać chaos na statku Rykera. Uwalniają swoje smoki i odlatują. Astrid walczy z Heatherą po raz kolejny, tym razem pokonując dawną przyjaciółkę.

Najważniejsze wydarzenia

  • Ponownie pojawia się Krzykozgon i jego matka.
  • Śledzik poznaje przepis na gronkielowe żelazo.
  • Powstają prototypy smoczych zbroi.

Postacie

Ludzie

Smoki

Zobacz też

Odcinki serialu Jeźdźcy smoków

Inne Wiki

Losowa wiki