Fandom

Niezidentyfikowane gatunki smoków

1533strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze57 Udostępnij

W uniwersum filmowym Jak wytresować smoka pojawiają się gatunki smoków, które nie zostały nazwane ani zidentyffikowane. Niniejsza strona poświęcona jest tym smokom.

Jak wytresować smoka

Smok #1

Smok pojawił się po raz pierwszy w napisach końcowych filmu Jak wytresować smoka. Ze zdjęć może wynikać, że stanowi dość spokojne i posłuszne zwierzę domowe. Na mapie Czkawki, a także w Making of How to Train Your Dragon 2, został przedstawiony jako Krill (prawdopodobnie).

Smok #2

Smok po raz pierwszy pojawia się w napisach końcowych, swoim wyglądem bardzo przypomina Śmiertnika Zębacza. Na mapie Czkawki pojawia się dwukrotnie, pod nazwą Dashwing, a także jako Xotume

Smok #3

Ciało tego smoka jest długie i pokryte kolcami, przypomina nieco połączenie Szeptozgona z Ponocnikiem. O dziwo jest on symbolem Wandali, pojawiającym się między innymi na okładce smoczego podręcznika.

Jak wytresować smoka 2 

Wszystkie smoki, które nie zostały zidentyfikowane, zamieszkiwały Smocze Sanktuarium. Niektóre znajdowały się również w armii Drago Krwawdonia.

Według różnych, także nieoficjalnych, źródeł, niektóre z tych smoków mogą nazywać się:

  • Cloudcutter (brak polskiego tłumaczenia)

Smok #1

Smok ten przypomina Czerwoną Śmierć głównie przez kryzę z tuły głowy, jest jednak znacznie mniejszy i ma jedną parę oczu. Występuje w błękitnym oraz zielonkawym kolorze.

Smok #2

Niewielki smok z dużym łbem, podobnie jak Gronkiel. Choć nie bardzo przypomina tej rasy smoka, możliwe, iż gad wywodzi się z tej samej rodziny. Krótkie, niezbyt grube łapy przynoszą na myśl nogi Nocnej Furii. Dwa wyróżniające się kły z jego pyska dodają mu groźnej postawy. Widoczny jest jednak wachlarz z tyłu głowy zakończony falami. Oczy z przodu głowy są pomiędzy dwoma wielkimi dziurami nosa. Kolor przypomina brązowy, bądź jasny zieleń.

Smok #3

Smok ma wąskie, wydłużone ciało, szczególnie szyję oraz ogon, lecz także tułów i pysk. Jego skóra ma różne kolory. Ma długą szyję i skrzydła, a także charakterystyczny, nieregularny, pancerny wachlarz wieńczący głowę. 

Smok #4

Jego ciało przypomina ciało Koszmara Ponocnika, tyle że na plecach ma jeden rząd nieostrych, długich kolców. Ma kolor żółto-zielony z czarnymi elementami.

Smok #5 

Przypomina nieco Wandersmoka, z tą różnicą, że ma czerwoną barwę. Jest wyraźnie garbaty i potężny. Na mapie Czkawki występuje pod nazwą Snaptdo (prawdopodobnie).

Karty Śledzika

Smok #1

Smok ten przypomina coś pomiędzy Zmiennoskrzydłym a Drzewokosem.

Mapa Czkawki

Smok #1

Smok ten przypomina Drzewokosa, jednak ma trochę inny układ skrzydeł. 

Smok #2

Smok ten przypomina Straszliwca straszliwego ale ma dłuższy ogon niż wspomniany wcześniej smok.Występuje na mapie Czkawki pod nazwą Sotole Taf (prawdopodobnie).

Pozostałe smoki z map

Grafiki oraz plakaty

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Inne GobsuckerStingerNiezidentyfikowane gatunki smoków
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki

Inne Wiki

Losowa wiki