Fandom

Niemy Sven

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij

Snaptrapper transparent.png
Ten artykuł dotyczy wikinga z plemienia Wandali. Zobacz też inne znaczenia tego słowa.
Humans ico.png Niemy Sven
Sven niemy.png
Podstawowe informacje
Imię Sven
Przezwiska "Nie tak niemy Sven"
Płeć mężczyzna
Smok bezimienny Koszmar Ponocnik
Klan Wandale
Status żyje
Lokalizacja Berk
Wygląd
Oczy brązowe
Broń włócznia
Rodzina
Żona żona Svena
Pozostałe informacje
Debiut Wandersmok (część 1)

Sven (ang. Sven) — wiking należący do plemienia Wandali, zamieszkujący wyspę Berk. Jego charakterystyczną cechą jest nieumiejętność posługiwania się mową, chociaż pod koniec drugiego sezonu Jeźdźców Smoków Pyskacz oznajmia, że zaczął mówić, mimo to w krótkometrażówce Świt jeźdźców smoków po raz pierwszy się odezwał.

Wygląd

Sven to dobrze zbudowany mężczyzna z jasnymi wąsami. Jest łysy. W przeciwieństwie do innych wikingów nie nosi hełmu na głowie. Ubiera się w skórzaną kamizelkę, skórzany pas z ćwiekami i brązowe karwasze.

Umiejętności

Sven jest niemy i posiada ponadprzeciętne zdolności przewidywania i porozumiewa się z innymi ludźmi za pomocą gestów. Po raz pierwszy odezwał się w krótkometrażówce Świt jeźdźców smoków, jego głos przeszkadzał innym.  

Historia

Jeźdźcy smoków

Pierwszy raz Sven pojawia się w odcinku Wiking do wynajęcia, kiedy to Pyskacz prezentuje innym wikingom Wielką Bertę którą bezowocnie próbuje sprzedać. W czasie owej demonstracji katapulta wystrzela ogromny głaz i przypadkowo niszczy ścianę domu w którym aktualnie znajduje się Sven. Następnego (serialowego) dnia widzimy jak Pyskacz naprawia łódź Svena za pomocą metalowych łat, w czego skutku łódź spuszczona na wodę, momentalnie zaczyna tonąć.

Sven pojawia się  w odcinku Wandersmok (część 1), w którym Astrid i Czkawka rozmawiają z nim o tym, gdzie znaleźć Wandersmoka.

Sven pojawia się na krótko w odcinku Bajka o dwóch smokach.

Występuje również w odcinku Bim! Bam! Bom!, gdzie prawie zostaje stratowany przez niesforne Gromogrzmoty.

Zostaje także wspomniany na krótko przez Pyskacza w odcinku Wyrzutki (część 2), gdzie mężczyzna powiadamia Stoicka, że Sven przemówił.

Świt jeźdźców smoków

Sven pojawia się raz w krótkometrażówce, gdzie po raz pierwszy w serii odezwał się. Żalił się wówczas na uciekające z jego pastwiska owce.

Na końcu świata

W 3 sezonie Sven mówi, tak jak wszyscy. Prawdopodobnie jest jednym z ważniejszych i bardziej znaczących wikingów na Berk.

W odcinku Harmonia nieidealna Sven uczestniczy w naradzie dotyczącej Smoczego Oka. Jest przeciwny wyprawie badawczej.

W odcinku Co by tu schrupać Sven pada ofiarą złego humoru Stoicka. Rozdrażniony wódz każe mu przygotować dla siebie "jak najbardziej śmiercionośne bronie" jednak żadna mu nie odpowiada.

W odcinku Drużyna Astrid jest jednym z rekrutów, którzy chcą zostać smoczymi jeźdźcami. Smokiem przez niego tresowanym jest Koszmar Ponocnik.

W odcinku Powrót smoka walczy przeciwko Wandersmokowi na swoim Ponocniku, jednak szybko zostaje strącony na ziemię.

Galeria

Ciekawostki

  • Jest jednym z trzech mężczyzn o imieniu Sven, pojawiających się w serialu.
  • Posiada własną farmę, na której hoduje owce i jaki.
  • Chociaż w serialu mężczyzna nie odzywa się ani razu, wypowiedział kwestię w specjalnym odcinku Świt jeźdźców smoków.

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki