Fandom

Niedźwiadek

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Niedźwiadek (ang. Bearcup; nieoficjalne polskie tłumaczenie) — mały chłopczyk należący do plemienia Północnych Wędrowców, jeden z mniej znaczących bohaterów występujących w książkach.

Wygląd

Ze względu na swój wiek, Niedźwiadek jest mały, ma dość krótkie nogi i rączki oraz okrągłą głowę. Jego twarz wygląda dojrzale, co spowodowane jest prawdopodobnie przeżyciami, przez które przeszedł w swoim krótkim jeszcze życiu. Zawsze nosi na sobie kostium niedźwiedzia, tak jak jego mama oraz siostra.

Charakter

Mimo ciężkich doświadczeń, chłopczyk jest dość spokojny, opanowany i wesoły, chociaż zdarza mu się płakać. 

Historia

Wcześniejsze lata

Niedźwiadek należał do plemienia Północnych Wędrowców. Żył spokojnie w swoim domu, na jednej z północnych wysp pokrytych lodem, gdzie mógł całymi dniami biegać i bawić się. Jednak dwa tygodnie przed początkiem fabuły powieści How to Ride a Dragon's Storm, jego ziemie podbili wikingowie, którzy porywali Wędrowców na swoje statki i wywozili daleko poza ich dom. Również Niedźwiadek został porwany. Przyzwyczajony do biegania, w niewoli mógł wykonać jedynie kilka kroków dziennie.

How to Ride a Dragon's Storm

Klan Histeryków uwięził Niedźwiadka oraz jego babcię w ciemnej celi pod pokładem Amerykańskiego Snu 2. Tam został nadany mu Znak Niewolniczy

Przerażony chłopiec żywi głęboką nadzieję, że pewnego dnia zostanie uwolniony. Po jakimś czasie na pokład statku trafia Czkawka, który za pomocą smoczymiętki usypia Histeryków będących wówczas na pokładzie. W tajemnicy przed porywaczami uwalnia Niedźwiadka oraz jego babkę i spuszcza ich do oceanu na łodzi ratunkowej. 

Zobacz też

Bohaterowie z książek

Inne Wiki

Losowa wiki