Fandom

Nemezis Szczerbatka

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze36 Udostępnij

Artykuł
Dragon icon.png Nemezis Szczerbatka
Enemy 2.JPG
Podstawowe informacje
Imię Nemezis Szczerbatka
Tytuły rywal Szczerbatka
Gatunek Szeptozgon
Wrogowie Szczerbatek
Status żyje
Lokalizacja Berk
Pozostałe informacje
Debiut Co kryją smoki

Nemezis Szczerbatka (ang. Toothless' Nemesis) - smok z gatunku Szeptozgon, żywiący urazę wobec Szczerbatka. Pojawia się w serialu oraz w grze Rise of Berk, gdzie po raz pierwszy zostaje ujawnione jego imię. 

Wygląd

Smok ten wygląda podobnie jak inni przedstawiciele tego gatunku. Ma szarozieloną barwę skóry, jasne podbrzusze oraz spód paszczy, a także czerwonawe kolce na głowie i ogonie. Charakterystyczną cechą tego osobnika są blizny, ślady po ugryzieniu przez Nocną Furię.

Charakter

Smok jest niezwykle agresywny, okrutny i mściwy. Nie wiadomo, co spowodowało niegasnący konflikt pomiędzy nim a Szczerbatkiem, jednak najwyraźniej był on tak poważny, iż oba smoki wciąż są wobec siebie wrogo nastawione i walczą bez umiaru. 

Czkawce nie udało się wytresować tego smoka, chociaż próbował metod skutecznie działających na inne smoki. Ten jest agresywny i nieufny także w stosunku do ludzi.

Historia

Jeźdźcy smoków

Smok ten pojawia się w odcinku Co kryją smoki. Żywi urazę wobec Szczerbatka, z powodu jakiegoś starcia sprzed lat. Kiedy smok pojawia się w wiosce, Szczerbatka całkowicie pochłaniają poszukiwania i żądza zemsty, z powodu której na jakiś czas opuszcza nawet własnego jeźdźca i najlepszego przyjaciela. Odnalazłszy Szeptozgona w głębi wyspy, Nocna Furia zmaga się z bestią, dopóki ta nie trafia go kolcem.

W następnej walce Czkawka przygotowuje się, aby pomóc Szczerbatkowi, ale on odmawia pomocy i próbuje walczyć na własną rękę. Bez jeźdźca jednak, Szczerbatek nie jest w stanie latać samodzielnie. Smok w końcu doprowadza Furię do półki skalnej, skąd skutecznie próbuje ją zrzucić. Widząc to, Czkawka zeskakuje z sąsiedniego klifu i dosiada swojego przyjaciela. Szczerbatek tylko z pomocą Czkawki, jest w stanie pokonać Szeptozgona.

Po walce Szczerbatek oszczędził Szeptozgona, który z powrotem uciekł do tunelu ziemnego.

W grach

Rise of Berk

Smok jest dostępny tylko podczas specjalnych okazji, jednak można go nabyć jedynie drogą kupna.

Toothless' Nemesis / Toothless' Rival

Nemezis szczerbatka.png

Nemezis szczerbatka.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ unikatowy legendarny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalna okazja
Główne siedlisko zależy od promocji
Czas poszukiwania jaja zależy od promocji
Czas wyklucia 1 dzień
Cena RoB-runa.png 750
Opis z gry
This Whispering Death and Toothless have some history together... really BAD history. The Rival even has a bite from a Night Fury on his tail! But no one knows the story (yet).
Tłumaczenie
Ten Szeptozgon i Szczerbatek mają burzliwą znajomość... BARDZO burzliwą. Rywal ma nawet ugryzienie Nocnej Furii na swoim ogonie! Jednak nikt nie zna historii (jeszcze).

Ciekawostki

  • Smok ten pojawia się w grze Rise of Berk.
  • Smok prawdopodobnie chce zemsty za bliznę, którą zostawił mu Szczerbatek.
  • Nikt z wikingów nie zna historii sporu tych dwóch smoków.

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki