FANDOM

Nadder Zabójczy (ang. Deadly Nadder) — gatunek smoka, który pojawia się w książkach Cressidy Cowell. Jego filmowym odpowiednikiem jest Śmiertnik Zębacz.

WyglądEdytuj

Naddery Zabójcze to smoki przypominające węże. Ich skóra przybiera różne kolory. Mają bardzo długie ciała, którymi oplatają się wokół drzew, skał lub wokół siebie nawzajem.

Moce i umiejętnościEdytuj

Naddery Zabójcze należą do bardziej przerażających i fantastycznych smoków. Ze względu na to, że nie zostały dokładnie omówione ani opisane, nie wiadomo, jakimi dysponują umiejętnościami. Wiadomo jedynie, że zioną ogniem.

HistoriaEdytuj

Naddery Zabójcze pojawiły się w książkach tylko kilka razy i nie zostały nawet dokładnie omówione i opisane.

Nadder Zabójczy pojawia się po raz pierwszy w książce Jak wytresować sobie smoka. Podczas Smoczej Inicjacji jednego z nich chciał złapać Śledzik, jednak przypadkowo obudził on całe stado tych smoków, które zaatakowały wikingów.

W książce Jak zostać piratem młody Nadder Zabójczy pojawił się w jaskini, płacząc i szukając matki. Jednak po chwili został zjedzony przez Dusiciela.

CiekawostkiEdytuj

  • Jako jeden z nielicznych smoków pojawia się zarówno w książkach jak i w filmach.
  • Mogąc złapać i wytresować Naddera, jest się czym pochwalić.
  • Naddery należą do bardziej przerażających i fantastycznych smoków.

Zobacz teżEdytuj